fredag 15 oktober 2010

små saker som gör skillnad

Man behöver inte ändra på så mycket eller lägga ner en förmögenhet för att piffa upp ett rum.
Jag köpte en ny söt kökshandduk från Greengate och mamma sydde nya grytlappar av gamla handdukar så blev köket lite piggare
 (mejla om ni är intresserad så kan nog mamsen sy fler)
Hannduken kommer från Cest la vie home som hade rea för ett tag sen så jag passade på att köpa några småsaker.
Och vilken service sen, hemleverans då en av tjejerna skulle leverera någon större möbel till vårt område och hon svängde förbi här.
Inte dåligt!
Oh den här helgen känns extra mysig för jag åker till London och förlusta mig. shopping, fika, och allt vad  min favoritstad kan bjuda på.
Vi ses snart igen och ha nu en fin helg var ni än är
kram på Er
Ann-Catrin

8 kommentarer:

alegni sa...

gissa om jag skulle vilja vara i dina skor nu? åhhh, london...!
jo visst gör små saker stor skillnad. det märks att din mor och symaskinen kommer bra överens. önskar man hade samma förhållande med apparateländet ;)
anyway, ha en riktigt kul helg och njut för fullt! (fast det vet jag ju att du gör)
kramkram
ingela

Viola sa...

Det blev en textilhörna som man blir glad av att titta på..och vad jag förstår så kostade den inte många kr..:0)

önskar en skön helg, kram VIOLAN

Livsnjutaren sa...

Åh vilka fina saker. Hmm blev inte alls avundsjuk (joooo) på din Londontripp. Vill också dit någon gång.

Lisas torp sa...

Åh, så läckra grytlappar!
Så härligt det låter med London! Ha en jättefin och härlig resa! London är vackert på hösten!
Hoppas på rapport sen...!
Kram
Lisa

Annas skattkammare sa...

Åhh så fint det blev i köket!
Trevlig helg!
Kram /Anna

Mitt liv - Mina drömmar sa...

så sant så sant! Själv kände jag mig genast piggare av att köpa nya servetter:)

Fina grytlappar och ljuvligt söt handduk:)

Kram Annica

Malmkakan sa...

Härligt fräscha köksbilder. Snygga grytlappar!

Hoppas du har en härlig vistelse i London.

Kram, Cecilia

LantlivsAnette sa...

Åhhh så fint, jag håller med dig, det behövs så lite för att piffa till och förnya..
Åhh ska du till london..lyllos dig !! Ha det så bra och shoppa riktigt mycket !!
Kraaam Anette