måndag 28 juni 2010

bruna detaljer

Ibland är det så fint när man bryter av med någon annan färg mitt i allt det ljusa och vita.
Som det här lilla skåpet jag köpte på en loppis i våras, snyggt med bruna detaljer till vitt.
Hur har ni det i solskenet?
vet ni..det här är vi sååå värda, knappt man vill tänka tillbaka men jag kommer allt ihåg den där låånga kalla och snörika vintern... den var hård, så nu njuter vi allihop så mycket vi bara orkar.
Grillning står på tur nu.. enkelt och gott..

kramar
A-C

5 kommentarer:

Lisas torp sa...

Vilket jätteläckert litet skåp! Så snyggt till det fina vita!

Jodå, man njuter storligen nu, men pustar i värmen gör jag! Du vet, 1.95 i takhöjd gör att det blir som en bastu när man ska sova! Sitter just nu med fläkten på! men.....man får verkligen inte klaga! Dagarna är ju helt ljuvliga!
Kram
Lisa

Mamma C sa...

DEt var ett fint litet skåp du fått tag i. Visst har vi det underbart just nu.
Kram mamma C

Mitt hvite hus sa...

Heisan

Nydelig skpa,...og jeg liker litt kontraster..

tror dere har mer sommervær enn oss... vi har hatt regn i noen dager..og ikke de helt store temeperaturene..

klemmer O=)

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Japp, såååå värda! Och jag njuter så mycket jag bara kan:)

Kram Annica

Vita små hjärtan sa...

Urläckert skåp!!!! Å allt det andra också!
Ha de gott!
Kram Agnetha