onsdag 6 april 2011

leaving home

När man går ut nu så känns det så ljumt i luften, hela trädgården är snöfri, man kan se hårda svart högar av snö här och där på vissa gator fortfarande men på det hela taget andas det
VÅR!!
Härligt härligt. 

Det är ljust långt in på kvällarna, jag har ännu inte börjat med växthuset men snart så.

Åker till London idag, det är min favoritstad alla kategorier.
Ni som läst min blogg vet att jag åker dit ett par ggr per år och en del kan väl undra vad jag egentligen gör där.
vad finns kvar att göra.
Inte mycket egentligen, sällan något storstilat och bor nästan aldrig på tjusiga hotel

 Jag går på samma gator,  och bara .njuter av shopping, fika, promenader och
bara ÄR.
Jag älskar London och har ständigt ett sug dit.
Vi ses om ett par dagar igen mina fina bloggisar
Våriga kramar
Ann-Catrin

9 kommentarer:

Stina sa...

Jag skulle också vilja dit.
Hoppas att du får en trevlig resa, men det får du säkert.:-)
Kram Stina

Hanna sa...

ha det så bra i London. Det är en underbar stad.
kram
Hanna

alegni sa...

ac, nästa gång kommer jag med!!
kram
ingela

M A T B L O G G E N sa...

Hoppas du får en bra resa :-)
Jag tycker också London är en kanontrevlig stad.

/ Jenny

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hoppas att du får det riktigt skönt i London!
Ha det gott
Stor Kram Annelie ♥

Unknown sa...

Trevlig resa!
Hälsa London från mig :)

Kram Malin

Nilla sa...

Vad härligt att åka till London.
Det är en underbar stad. Särskilt på våren. Tack för basilikatipset. Det ska jag prova.

Ha de bäst !!
Nilla

Rose Garden Malevik sa...

Hej Ann-Catrin
Javisst är det en härlig tid nu :)
kanske lite Partysugen??
missa inte

S
A
T
U
R
D
A
Y


S
H
O
W

O
F
F

VÄLKOMMEN
Håkan

Lisa sa...

Hej, kikar in för det var ett tag sedan jag var här. Har köpt grejer av dig förut.
Jag blev genast kär i den där stolen, men den står i London typ antar jag :)

Ha det gott!