fredag 12 december 2008

Repotaget finns redan...på nätet

Fick just ett telefonsamtal att tidningen magasinet redan kommit ut till prenumeranter.
Blev ju så nyfken att jag var tvungen att kika på deras hemsida om det kommit där med för någon tidning har jag inte idag!!
Jadå... ni som är nyfikna kan titta här.
Världens fulaste bild på mig bara.. usch för småleende i närbild!!.... men repotaget var urfint!
Ska bli kul ändå imorgon och se den i pappersformat med, det är en annan känsla



Har gjort lite julfint i köket.. enkelt med en rödrutig dyna till vår fina pall.
fast där ljög jag...mamma hade visst sytt den.. glömde det, fast jag är en "jäkel" på att kläcka idéer

Ha en fin helg... och lussa nu ordentligt!!

Kramar
Ann-Catrin

56 kommentarer:

Dalatorpet sa...

Jätte trevliga och fina bilder!!! Kul att få ett ansikte på dig!

Efter behag sa...

Verkligen trevliga bilder, ni har ju hur snyggt som helst.


Må gott /Ann-Louise

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Vilket jättefint reportage! Men ni har ju så himla fint också!
Kul att läsa också... även om vi känner till en del sedan förut!
Kram
Marie

Emma sa...

Så fina bilder på ditt hem, och så fit hem sen då:) Du blev ju jättebra på bild, bara man själv som tycker man ser konstig ut.

Trevlig lucia

Kram Emma

Anonym sa...

Såklart jag är nyfiken...läste det mysiga reportaget och tycker att det är precis den bilden jag har fått av dig och din familj! Så vackra bilder...som jag säger hela tiden...du är grym!
Du får nog snart lägga till inredare till cateringfirman...jag menar du borde få kunder som vill att du inreder efter alla dessa fina reporatge som gjorts...hade du bott närmare mig hade jag bjudit in dig ofta...både som vän och inredare!
Vill önska dig och din familj en underbar tredje advent!
Stor kram,
Bella

Liten Bod sa...

Så kul för dig! Det var ett fint reportage, och du ser så trevlig ut! Jag måste verkligen lägga ner mer tid på mitt hem och mindre på boden nu :) Kram, Tina

Eva Linnea sa...

Det ska bli jätteskoj att se ert hem i tidningen i morgon! Kram Eva Linnea

Hem och Lycka sa...

Urfint reportage, stort grattis - det får du fira! kram

IKT i min vardag sa...

Vilket fint reportage, var ju bara tvungen att läsa det!Du har ju det bara sååå mysigt hemma hos dig. Tycker förresten att bilden på dig var jättebra!

Kram

Elzie sa...

Åh vilka fina bilder. Ert hem är verkligen vackert. Och vad kul att se dig också!!
Ha en skön kväll.
Kram Elzie

Millas hem sa...

Sött i köket!
Kudden är jättefin och bilden på dig också...så sträck på dig!
Kram

alegni sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
alegni sa...

så jätteskoj att läsa om dig igen. fint reportage om fin bloggerska med fint hem!
kram,
ingela

Lisas torp sa...

Jättefina bilder, och kan de bli annat - så fint som ni har det!
Grattis du!

Ha en härlig fredagskväll!
Kram
Lisa

Camillas Mitt Ljuva Hem sa...

Wow! Så himla fint reportage med otroligt vackra bilder!

Ha en trevlig helg!
Kramar Camilla

Skatan sa...

Grattis till det fina reportaget½!

Kram!

Marie sa...

Hej Ann-catrin!

Reportaget var ju toppenfint, jättemånga fina bilder att njuta av!

Ha en riktigt bra helg!
Kramar Marie

Bodil sa...

Jag har läst reportaget och tittat på de jättefina bilderna. Ert hem har verkligen en romantisk/charmig prägel.
Ha en skön helg!

Änglahem sa...

Får man lov att torka sig på handuken? Hahahah.....den grabben gillar jag!

Det var ju ett jättefint reportage!
Världens fulaste bild? Men hördu Fia....jättefin bild. Man är väl alltid självkritisk när man ser sig själv på bild. Sträck på dig Fröken!

Ha en skön helg!!
Kramar, Ullis

Tulipa sa...

Jag ska genast klicka mig dit och läsa!Kram Tulipa

Hanna sa...

Jättefint!!!
Och du såg så gullig ut så :)
Var själv med i en liten tidning i somras, blev intervjuad om växter... fick en chock när jag sedan såg det, det va ju jag över hela sidan, o pyttebilder på växterna :D

Ha en fin Lucia!
Kram Hanna

Mia sa...

Oj vad fina bilder, ska se om jag hinner få tag på tidningen också imorgon. Inget som helst fel på sista bilden heller.

Ha en mysig Lucia!
Kram Mia

Anita sa...

Sååå fine bilder! Skjønner at du er fornøyd med de bildene ja! Men må bare få si at du ser helt anderledes ut i virkligheten;0) Enn i hodet mitt! God helg! Kjempefiin pute forresten!

Eddan sa...

Vad fint reportaget blev! Bilderna var jättemysiga, både de på hemmet och på dig - du kan vara stolt!

Trevlig helg!

Kram från Anette

Karin Lindström sa...

Hej!

Gud vad roligt, och bilderna är verkligen fina! Det är så mysigt hos er med alla fina detaljer och saker du fixat med.

Bilden på dig är inte alls ful tycker jag. Du ser precis så snäll och rar ut som du är!

Ha en mysig Lucia och adventshelg!

Varmaste kramarna
Karin

NinaH sa...

Vilket trevligt reportage- som ger dig all rättvissa!

Lallis - liv och leverne sa...

Vad KUL och så fina bilder!
Kram Lallis

Anonym sa...

Vad mysigt repotaget blev. jättefina bider occh text om dig och familjen.

Jag har alltid sagt att jag skulle vilja bo i ett av husen på Margaretavägen i Enskede när jag blir pensionär :D

Ha en bra helg

Kram Lena

LantlivsAnette sa...

Åhhh wow...himmel vilket vackert reportage.. !!!
GRATTIS !!!
Och vad söt du är där på bilden..
och jisses vad fina bilder, dina möbler och alla vackra saker kom verkligen till sin fulla rätt !
Jaa, detta måste vara det fianste hemmet i hela S-holm !
Jag måste kika en gång till..
Ha nu en skön lusse helg, jag ska ila iväg på jobbet snart...
Kraam Anette

Kol och Rosors sa...

Vilka fina bilder... & så roligt.

Till vi hörs, ha det bäst!

L-Lott

Unknown sa...

Nämen Ann-Catrin!! Detta är ju alldeles buskul. Vilka vackra bilder, men främst av allt måste jag säga vilket ENASTÅENDE vackert hem du har!! Jösses, får man komma och hälsa på?

Har inte varit så bloggig den sista tiden så jag har inte varit på besök här, fy skäms, men oh vilket otroligt godis jag möttes av när jag äntligen kom hit nu.

Bilden på dig förresten är väldigt bra tjejen! Punkt slut!
Nu ska jag iväg och köpa SVD!

Stora kramar Malin :)

Poppins sa...

Jag var inne och kikade på reportaget. Så vackert! Och roligt att läsa lite om dig och familjen.

Det var ett tag sedan jag var här och hälsade på, men som vanligt är det fullt av vackra bilder på din blogg.

Önskar dig en trevlig Lucia!

Anonym sa...

Vilket fint repotage. Undrar när du ska börja med öppet hus så man få komma och se härligheten live.
Den där sekretären med alla små lådorna gillade jag skarpt. Kom på en annan smart grej , om du någon gång skulle få tråkigt och trist och inte ha något att måla så är du varmt välkommen hem till mig här i norrland för här finns massor av målarobjekt ( rena rama furuträsket som ja e så trött på ).
Gjorde saffranskakan häromdagen och den blev så god. Tack för det receptet.
Må så gott
kram ewa

Anonym sa...

hej gumman :) vad kul att se bilderna :) toppenfint :)

stor kram sara

C De-sign sa...

Stort GRATTIS till reportaget, bilderna är ju så fina...du kan verkligen känna dig stolt och nöjd! Ditt hem är ju helt fantastiskt, vad duktig du är!!! Jätteroligt att läsa och se dig på bild! Önskar nu en fin tredje advent! Själv håller jag på och pysslar lite.... men det går lite trögt.... man behöver ju vila också! Kram fr C

lottens vita och gröna sa...

ohhhhhh ljuvligt reportage ann-catrin, helt outstanding! din stil är ljuvlig och jag bara älskar den! varmkram lotten

Anonym sa...

Vilken härlig blogg du har!
//Anette

Mamma C sa...

Hoppas du har haft en bra helg du med. Mycket fina bilder.
Kram Mamma C

Mamma C sa...

Hoppas du har haft en bra helg du med. Mycket fina bilder.
Kram Mamma C

Kerstin sa...

Hej på dig! Tack för kommentaren hos mig, känns så roligt när någon hittar dit!!

Prenumererar ju redan på nya inlägg från dig och...grattis, Gud vad häftigt att få ett reportage om sitt hem i tidningen!! Kul kommentarer de skrivit också, det där med "Får man torka sig på handduken?" o.s.v.... Känner igen det där lite grann hemifrån oss *fniss* Det skrattade jag gott åt!

Kramar Kerstin

n o r d i n g å r d e n sa...

Kors, du har ju så fint att man får ont i magen! Vilket fint reportage av Erika & Frida! Och nog är du estet ut i fingertopparna allt! Så himla vackert du har överallt, jättekul att få se och du själv är söt också! Ha en HÄRLIG 3advent!!

MARI.

n o r d i n g å r d e n sa...

....Årsta var här denna gång : ) Vi hade en trevlig frossarkväll, ngn bild kommer sedan!

n o r d i n g å r d e n sa...

....ursäkta mitt tjaj men glömde ju skriva, vilken ursöt stoldyna din mamma har sytt! Mari.

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Åhhh va fint A-C helt otroligt va glad du måste va... Bilden med tvätt /handfatet är ju bara så fin...
Kramis Linda

Jenny Oak Fae sa...

TACK för din gulliga kommentar, blev så glad för den..!

: )

Ha en riktigt fin 3:e Advent!

Kram, Jenny

<3

Anonym sa...

hej gumman :) tack för din snälla kommentar, duken är ett garanterat samtalsämne här hemma när vi får besök :)

stor kram sara

Anonym sa...

Men vilka underbara bilder. Jag gillade skåpet under handfatet så mycket, vad snyggt...

Kramar @nette

Lily of the valley sa...

Ett härligt reportage!
Ni har ett jättevackert hem!
Mycket fina detaljer....
Kram Lily

Annika sa...

God afton!
Vilka härliga bilder från ditt hem i reportaget. Du kan det där med inredning. Och så roligt att få se hur du ser ut, kortet vart bra.
Hoppas du haft en fin Lucia och ha en fortsatt trevlig advent.
Kram Annika

Malin sa...

Åh, vad roligt att se vem som driver bloggen. Att få ett ansikte på personen bakom.

Ni har ett sånt fantastiskt fint hem att jag kan kolla på bilderna om och om igen!!!

Ha en underbar 3:e advent!

Kram

Änglahem sa...

Hej Ann-Catrin,

Inget liv? vem sjutton har det? jag skrattade så gott här igårkväll när jag läste din kommentar innan sänggåendet, jag satt vid bloggen.....gubben vid TV:N! Liv....jaaa..tänk när man hade ett sådant...*drömmer*.

Jag fick inte tag i Svd igår!!! hade inte riktigt tid att åka runt hela stan...*sorry*...men jag har ju njutit av reportaget på nätet istället!

Detsamma Anki, Detsamma!!! *fniss*...du var det lite vin igår kväll?*fniss* lyllos dig isf! Här var det totalt totalt torrlagt här! Kaffe var det starkaste*haha*, inte ens glögg!

Kan du inte maila mig ditt telnr?...kan vi snattra IRL!?

Nu ska jag ta mig en kvällspromenad, har kommit, nåja det visste jag väl igentligen, att det behövs motion! Julskinkan sitter på mig iår, behöver inte köpa någon! Fast den kanske är lite seg....vi får smaka och se!*usch o tvi!*

Kramar, Ulrika

ängeln i vitt sa...

Hörru, du var mig en svårfångad filur haha. Som jag har letat efter tidningen. Det är inte att ta i när jag säger att jag har varit inne i 10-15 affärer eller kiosker för att köpa Svd. Nu äntligen har jag den i min hand, nja... den åkte ner i väskan för den tänker jag läsa inatt på jobbet. Kikade ju på nätet oxå såklart men det är bättre med en alldeles egen tidning.

Vad kul att du gillade korvarna haha. Det värmer så när jag kan göra nån glad.

Kram på dig / Carina

Anneli sa...

Vad roligt - jättefina bilder - även på dig...
Kramar/Annelie

junhe sa...

alltid kul att läsa repotage och få tips och ideér =)

hoppas helgen intevarit alltför hektiskt...det kommer alltid en vecka till...

kram junhe

drömmen om vitt sa...

Men vilka underbara dynor din mamma sytt, och vad fint reportage.
Trevlig vecka!
Lotta

Lilla Blanka sa...

Hej vännen!

Åh vad spännande med reportage!!! Skall givetvis kolla nätvarianten och så måste jag ju bara ha tidningen också :)

Jättemysiga bilder, som alltid!

Kram och ha en fin vecka!
Mia