onsdag 8 februari 2012

hemma

Halloj!
Hemma efter ett par härliga dagar i London
Vi har haft det toppen på alla sätt men det där med barmark fick vi visst äta upp.
Natten mellan lördag och söndag kom så snön också till England.
Jag säger bara herregud... snöröjning.. vad är det?
Det var nästan svårt att ta sig fram på trottoarerna hihi.
På nyheterna pratade de inte om annat än inställda flyg
och igensnöade vägar..

Vi hade dock inga problem alls så det var skönt.
Gick på museum
och gottade oss med
Afternoon tea.
Annars strosade vi mest runt och hade det bra.
Trötta fötter på kvällarna som det ska vara.
Och något har hänt med mig och shopping.
Alltså.. jag vet inte om jag blivit lite knepig där men
jag har så svårt att hitta något riktigt snyggt..
något jag verkligen vill ha.
En sommarväska blev det och några småsaker så
det var ingen risk för övervikt på planet hem precis
Anders däremot shoppade loss riktigt ordentligt..
Omvänt med andra ord.



En stor kram till Er
Ann-Catrin



Nu är 
webloppisen 
öppen igen
Välkomna 

7 kommentarer:

alegni sa...

välkommen tillbaka! jag tänkte på dig i helgen när jag så på nyheterna att uk drabbats av snö. fast det verkar ju inte ha gått nån nöd på er för det. :)
ärligt talat tycker jag också att det är lite svårt att hitta något till en själv i london, men desto lättare att köpa till andra.
jag vill också ha afternoon tea (fast kaffe då)!
kram
ingela

polkadotpeticoat sa...

I love your plant but the view out your window is wonderful!

Cc sa...

Så ljuvlig bild, längtar till våren när man ser den. Kram

Mamma C sa...

Hade bekanta som fick problem med planet som dom skulle åka med. Låter som mysiga dagar i London fast det kom snö.
Kram Mamma C

Johanna Stålros sa...

Vad underbart med en tripp, nya minnen och intryck...kram

Annas skattkammare sa...

Välkomna hem! Jaså vintern hängde på er till London, låter så härligt att strosa runt i en stad.. Det var längesen, hög tid för det nu. Kram Anna

Hajan sa...

Ja London är underbart,jag har aldrig varit där på vintern.
Jag hade inte svårt att handla. Det var många dumma köp,shopping nörd kan man säga.Oh ni har det så mysigt kram Hajan