fredag 22 januari 2010

En boost av vår på Formex

ja det spirade verkligen av vårkänslor på mässan.
Pasteller, rost, patina och ljusa färger.
Jag var där en kort sväng igår och lät mig förföras.
Tog lite bilder så varsågod.. den andra hälften kommer imorgon..

PB Home

PB Home

Ib Laurssen

Au Maison

Greengate



Ib Laurssen

Trend kompaniet

Ni får ursäkta att jag inte skrivit var det är på alla bilder.. nu när jag ser bilderna blev jag högst osäker...Tredkomapaniet, Ib Laurssen, House Doctor och Chic Antique har en tendens att vara rätt lika faktiskt.
Det var i allafall härligt att gå runt där och få en vårboost även om det blev bara en kort stund för mig.. lägger ut ett gäng bilder till imorgon..
♥Kram på Er
A-C

12 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Ååååh, underbart - alltihopa!!

Trevlig helg!
Ann-Christine

Tanjis sa...

Gud va härligt det ser ut!

Va mycket fina saker, allt såg toppen ut men roligast såg nog alla fågelholkarna ut! Kan bero på att jag verkligen är svag för sånna.

/Tanja

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Masse flott,gleder meg til messa her i Norge.Hadde vært gøy med en tur til Formex, men er så langt . Ha en fin helg:)

alegni sa...

tack för bilderna, a-c! tänk om man nån gång fick besöka den mässan...
skön helg! kram
ingela

Mitt hvite hus sa...

ÅÅ så moro å få gå rundt å kikke... takk for at du deler med oss...

klem Kerstin

Lisas torp sa...

Hej där!
Vi gick säkert om varandra på mässan!
Vilka fina bilder du fick till och så mycket det fanns att se! Helt snurrig blev man ju till slut!
Men som du säjer - mycket var samma saker på olika ställen!

Ha en härlig fredagskväll!
Kram
Lisa

Lillsnörpa sa...

Nu blir jag AVUNDSJUK, vill oxå besöka Formex! Härliga bilder :) /Lillsnörpa

LOPPISLIV sa...

Ojoj så mycket fint jag skådar, ser en massa vill ha överallt. Vilken lycka att strosa omkring där och få drömma lite :-) Lyllo dig!!

Den där juicepressen blev jag himla sugen på att inhandla, gud så gott och nyttigt dessutom med äkta färskpressad juice...slurp :-)

Trevlig helg. Kraaaam Paula

Nina`s Lantliga med Pamp sa...

Tusen tack för inspirationen.
Det där e helt i min smak och dags att besöka.
Kram Nina

Vitalyktan sa...

Hej!
Visst var det underbart att gå runt och se alla prylar. Jag var nämligen där idag och sprang runt. Så nu är man lite trött i benen då.Så nu är det bara att invänta nästa mässa som går i Augusti längtar.
Trevlig Helg!
Kram Bettan

Mamma C sa...

Säger bara våååår, vilka härliga bilder.
Kram Mamma C

Nina`s Lantliga med Pamp sa...

Jag måste erkänna att en gnutta av avund dyker upp. Jag hade ingen aning om reglerna så när jag och mannen dök upp fick vi inte komma in. Förhoppningsvis så är mitt företag i full gång till nästa år så jag är välkommen på Formex, bland annat.
Jätte fina bilder så drömma går ju :)
Ha det gott