onsdag 17 augusti 2011

öppnat igen

Hej hopp!
hemma igen och Anders är på väg till London i jobb...de ska se på olika shoppingcenrum..
låter "jobbigt" va!!
Erbjöd mig att åka med för det där skulle jag nog vara bra på..


men nej jag är hemma och är åter i jobb jag med fast hemma i Svedala
Har även öppnat upp min webloppis
efter sommaruppehåll
Ni som har tid och lust får så gärna kika in!

En sista bild bara från Gotland.. vår sista kväll
den ska jag ha där och drömma mig tillbaka till i mörka november


kram på er
Ann-Catrin

10 kommentarer:

Lisas torp sa...

Vilken underbar Golandsbild! Sån tur att det finns bilder man kan plocka fram och minnas...!

Ha en härlig torsdag!
kram
Lisa

Anneli sa...

Kolla in olika shoppingcenter låter inte helt fel.

Härligt att plocka fram sköna bilder och minnen i vinter.....

Nu ska jag in och kika i din loppis.

Kram Anneli.

Johanna Stålros sa...

Det kallar jag kvalitetsbloppis, tyvärr inget som jag behövde...kram johanna

LantlivsAnette sa...

Åhh så fin Gotlands bild..
Verkligen som en dröm..
Nu ska jag kika in i din fina butik..
Kraaam Anette

Sabelhagens Olivlund sa...

Vilka fina bilder, skänken är så snygg. Gotlandsbilden är magisk.
Nu ska jag kika in i din loppis.
Maria

emblas-kanel sa...

DET VAR PÅ TIDE DU ÅPNET WEBLOPPIS IGJEN !!! Hehe :-) skøyer bare, klart du skal ha sommerferie fra butikken også. Har vært inne og kikket, herlige skrivebord og mye annet fint. Ha en fin kveld. Klem fra Eva :-)

Fiffiga Systrar sa...

vilken fantastisk gotlandsbild! Vi vet hur ångest fyllt det är att lämna den ön.. mvh emelie

Anci sa...

Du visar ju bilder idag som inspirerar till både det ena och det andra :)

Kram
Anci

polkadotpeticoat sa...

I love your blog I have been spending my morning coffee going back through your old posts I need to find a translate button so I could read them as well.....but your images are lovely. I have had your shop site on my blog for a while which is lovely also I wish I could buy all your furniture.....its so beautiful!

Elzie sa...

Vilken härlig bild. Skönt att ha en sån på näthinnan när det blir höst och rusk.
Ha en fin helg.
Kram Elzie