onsdag 14 mars 2012

roses for me

Hur är det med er och filtar, plädar
och quiltar?
Jag jag kan då nästan aldrig ligga i soffan och titta på tv
 utan en mysig filt omkring mig.
Det hör liksom till
Oftast har jag min lilla Ylva
där under också, hela hon faktiskt
hi hi!



Köpte en så mysig filt på Rusta förra helgen.
Härlig vårg och rosigt söt..
!49 pix ..

man kan ju undra hur många quiltar, plädar
och filtar man har om man räknar ihop dom
tur de är lite utspridda här och där..

Allt gott
stor kram
Ann-Catrin

5 kommentarer:

lisashus sa...

Ja, filtar och plädar har man ju både ute på sommaren och inne resten av året! Alltid gosigt att svepa in sej i.

Vilken fin filt du hittade, och vilket pris sen - tack för tipset!
Kram
Lisa

Chokladvillan 1910 sa...

Filtar är ett måste i ett gammalt hus ! Här finns filtar överallt...
Så förvaring är a & o. Jag som älskar väskor ;) Jättefin filt du fick tag i.
Kram Anki

alegni sa...

filtar, plädar och kuddar måste finnas i oändliga mängder i ett hus. så är det bara. :)
kram
ingela

Tinas bo sa...

Härlig pläd!!
Och vilket fyndpris!! :))

Kram Tina

LantlivsAnette sa...

Samma här..det går inte att se på tv utan en filt på sig, jag har massor med quiltar jag också, de är sköna och så himla vackra att se på också..
Kraaam Anette