söndag 25 november 2007

Bakdag



Helgen gick fort som vanligt.
Härligt att det är lite ljusare ute idag, det inspirerade med en 45 min promenad med vovvarna medan degen jäste för frallorna. De är precis klara nu så jag tog ett litet kort på dom. Vad smakar eller doftar godare än nybakat bröd. Jag vet nästan inget som slår det.
Jag är så glad för era kommentarer här på min blogg, ni ska veta att jag blir så glad för dom..att någon läser det jag skrivit, att någon tittar på bilder jag tagit, en helt ny upplevelse. Jag tittar ofta och mycket på alla fina bloggar..så inspirerande, vilken kreativitet och fantasi som råder.
Alla ni som vill länka mig FÅR DET GÄRNA!!!!. Då blir jag så glad.
Ha nu en härlig måndag, jag ska ila iväg till posten med en massa brev för mitt företag.

Inga kommentarer: