onsdag 23 januari 2013

kök

Men oj vad kallt det är, 
det känns ordentligt i kinderna när man går ut. 
Usch min vårlängtan är så stor just nu.. men ändå, ljuset har äntligen kommit tillbaka,
 och det är så underbart. 
Dagarna känns betydligt längre nu.
Vi har lång bit kvar tills man kan känna vår i luften det vet jag men vi är rätt väg.
Köket är ljust.
Känner av en begynnande förkylning
Tycker ofta man blir det när man har flugit med den där luften som
bara går runt runt med alla bakterier..
Men den vill inte riktigt bryta ut utan bara lite småont i halsen,
svag huvudvärk och nysningar.
Så det ska jag nog överleva...
Vill önska er en fortsatt skön vecka i kalla Sverige
kram
A-C


Sen vill jag puffa för en jättefin
webshop 
som en vän till mig har öppnat
vackra smycken och accesoarer
fri frakt och humana priser
kika in där vetja!!
Länk och bild finns även
i högerspalten
C/O WARÖ
 heter den


PS...
snart öppnar jag min
webloppis 
igen
Ds


8 kommentarer:

lisashus sa...

Så vackert och vårljust ditt kök är!
Ja, så jättekallt det är nu, men i alla fall vacker sol och rimfrost har vi här! Det är sagolikt vackert ute! Tyvärr kan man ju inte vara ute så länge i taget i den kylan!
Visst längtar man till våren nu när ljuset börjar återvända!!!!

Trist med förkylning då! Men visst är det som du säjer - typiskt när man flugit, det slår visst nästan aldrig fel att förkylningen kommer som ett brev på posten!
Krya på dej i vintersolen och tack för rar kommentar hos mej!
Kram
Lisa

Vardag och flärd sa...

Fresterska, nu har jag beställt, spännande att se när varorna kommer!
Du har så Fint Hemma i ditt kök!
Hoppas du inte blir riktigt sjuk utan småsnoret går över!
Kram Eva

hemma hos lilla mej sa...

WOW vilket himla fint kök du har.Ha en härlig onsdag .Kramar Rita ♥.

House and Garden by Bia sa...

Vitt o fräscht...precis som ute :))
Här är det mycket snö och -8 grader idag, och jag har varit på en promenad...härligt!
Min andra förkylning sen i dec. är inte riktigt bra ännu ;(
Det är mycket "skit" som går nu!
Ha det gott!
Kram

Annas skattkammare sa...

Visst är det underbart att ljuset kommer tillbaka mer och mer, jag njuter! Idag har jag inte gått ut eftersom vi är sjuka, men det ser både kallt och otroligt vackert ut!
Kram Anna

PillePalle sa...

Kjempefint kjøkken!

LantlivsAnette sa...

gomorron därborta !!
Åhh vad fint du har det..och den webshopen ska jag kika in till..
Hur går det för dig, har du catering ännu ?
Kraaam Anette

Hanna sa...

Ha en fin kväll!
Kram
Hanna