måndag 21 januari 2013

vardagsrum

Hallå! Oj vilken ljuvlig vecka på Lanzarote vi haft.
 Ljusblå himmel från morgon till kväll.en underbart strålande som och ja.. som i himmelriket faktiskt.
Tur man är så hemmakär att det är gott att komma hem ändå.
Sicken kyla det var, och är..
Vi hade nästan minus 20 när vi kom hem
Jobb i lördags när vi kom hem och igår blev det städ, plock
och matinköp..
Och så åt jag årets första semla
mums vad gott det var!!

Var ju bara tvungen att köpa lite tulpaner när jag kom hem

Ljust rosa..

Kramar
Ann-Catrin

8 kommentarer:

Chokladvillan 1910 sa...

Vilken kontrast ! Hoppas att du har hamstrat lite värme i kroppen, det har du nytta av nu ! ;)
Må så gott !
Kram Anki

lisashus sa...

Det låter ju helt underbart med en veckas sommarsol!
Vilken start ni måste ha haft - tala om temperaturchock då! :)

Jag ser att du tjuvstartat lite med våren - eller vårvintern! Visst är det härligt med dessa tulpaner och semla....ja, då är det ju nära! :)
Ha en fin start på veckan!
Kram
Lisa

Annas skattkammare sa...

Härligt det låter! Ja det blev lite temperaturskillnad för er när ni kom hem, brr. Härligt att pigga upp sig med tulpaner och semla!
Ha det gott!
Kram Anna

House and Garden by Bia sa...

Välkommen tillbaka igen ;))
Härlig bild, du har både fått med lite vårtulpaner och vintersnö på bilden, fniss...
Ha en fin dag!!
Kram bia

Liten Bod sa...

Det låter kanon! Jag går i idé på kvällarna just nu, med stearinljus och värmefilten jag fick i julklapp... Kram, Tina

Vardag och flärd sa...

Välkommen hem i kylan! Tulpaner är ett måste denna tiden!
Ha en fin vecka!
Kram Eva

Hanna sa...

så härligt med sol och semester.
Jag gillar vinter, när det är snö., men det hade varit skönt att få värma upp sig ordentligt och sedan komma tillbaka till vårt vita Sverige.
Ha en fin kväll.
Kram
Hanna

Hajan sa...

Det är klart Du skulle köpa
tulpaner, det bliver lite
vårlikt hemma.
Det var ju en härlig vecka Du haft.
Lycka till nu i kylan.
kram
Hajan