fredag 14 december 2007

En skänk från IKEA där vi bytte ut skivan mot ett hållbarare material så jag kan baka på det.
Hyllorna ovanför är vanlig plank, vi lade två bredvid varandra så hyllan blev bredare.
En gammal mortel som jag ofta använder i tung sten, Godis skålen en present från en förälder när jag arbetade på förskola, från BRUKA. Den fina fruktkorgen älskar jag, just nu är det frukt där i..annars kan servetter vara fint, Den kommer från Vita Hem
Min sambo har gjort elementskyddet, de som fanns var så fula eller för dyra..det här är med små krokar, lätt att ta av och på.Den lilla söta stolen måste jag ha för att nå uppe i skåpen. Grytlapparna har min mamma sytt och de små söta tomtarna lommer från "Tomtar och Troll" i Gamla stan

Min mormors älsklingsblomma var linnea, den här har hon gjort med broderade små linneor..