måndag 30 januari 2012

när solen letar sig in

Hej hopp i vintersverige!
det är helt underbart när solen är framme, 
himlen är så där riktigt ljust blå, 
snön på marken gör ju faktiskt sitt till att det blir ljusare också.
jag kan väl tycka att det är helt ok om det här väderläget
får vara nu och i februari..
sen ska det väck... basta!!
men den här solen..ojoj vad den avslöjar
allt damm man har hemma..
Det är så obarmhärtigt och naket det här ljuset.


men som jag har saknat det här..
solen som letar sig in i huset
Välkommen kära sol..
 du har varit efterlängtad

Vill önska er en fin start på veckan!
kramar
A-C



Äntligen är 
webloppisen 
öppen igen

10 kommentarer:

Anneli sa...

Så mysiga bilder.......håller med dig om att det är så vackert när solen tittar in i huset!

Tyvärr så ser jag att mina fönster inte är så rena och nytvättade som jag hade önskat................

Kram Anneli.

polkadotpeticoat sa...

no one does white like you ....lovely!

Tinas bo sa...

Härliga bilder!!
Ja visst är det underbart när solen tittar fram!! :))

Kram Tina

Johanna Stålros sa...

ja man blir ju bara sååå glad!!! fina bilder. Kram

Hanna sa...

Så fint du har det.
Gillar skåpet vid trappan.Ha en fin kväll!
Kram
Hanna

Cc sa...

Mmm dammet man tog bort nyss syns igen men det gör inget om bara våren kommer nu. Kram

Helena - ullvi32 sa...

Håller helt med dig, det är såå härligt när solen är framme, genast känns allt mycket bättre :)
Ha en fin vecka du också, kram!

lisashus sa...

Efter allt grått så är verkligen solen en välkommen gäst! Åh, vilken dag vi fick idag och igår också! LJuvligt! Jovisst syns dammet och allt avslöjas, men det är väl bara att vänja sej - det lär ju bli värre framåt vårkanten!:)

Härliga solbilder hemifrån dej!
Kram
Lisa

Johanna sa...

Hittade till dig, vad fint du har det:) Här kommer jag titta in igen.

Kram Johanna

Zinkhjärtat ♥ sa...

Jag håller med dig - det är så härligt med ljuset som kommer tillbaka; mer och mer för varje dag:)!
Stor Kram Annelie ♥