söndag 1 januari 2012

Välkommen 2012

Du är så ny,färsk och spröd
i din linda!
Ska försöka ta hand om dig på allra bästa sätt,
förvalta det spirande nya året med energi, ödmjukhet och en
smula eftertanke.
Beredd på livet... 
som det är med både glädje och ledsamheter..
Jag önskar vi får ett nytt fint bloggår tillsammans.
Inspireras, byta ideér,
 möten 
med mycket glädje och skaparkraft

Över Stockholm vilar det som en grå blöt yllesocka idag
Ett stilla regn och mörkret är påtagligt.


Välkommen 2012
kram
A-C

11 kommentarer:

Tinas bo sa...

God fortsättning!!

Här har vi haft +13 grader idag... :)

Kramis Tina

Tinis vita hem sa...

En god början på det nya året önskar jag dig oxå!
kram Tini

Zinkhjärtat ♥ sa...

God Fortsättning på 2012!
Stor Kram Annelie ♥

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

God fortsättning på det nya året :)

Kram från Australien♥

LantlivsAnette sa...

God fortsättning !! Sååå roligt det ska bli att följa dig under 2012 !!
Kraaam Anette

lisashus sa...

HOppfullt i både text och bild!
Ett väldigt växlande väder här - igår ymnigt snöfall och snö - idag regn och grönt igen...eller snarare grått!!:)
God fortsättning på nya året!
Kram
Lisa

alegni sa...

det samma önskar jag också, och jag är så glad över att få vara din bloggvän!
stor kram
ingela

Annas skattkammare sa...

Ja nu återstår att se vad det nya året har att bjuda på! Så vackert skrivet, och härlig årskrönika du visar längre ner, så mycket roliga resor ni varit ute på! Önskar dig en fin vecka.
Kram /Anna

emmashem sa...

Fint skrivet:)
Önskar dig god fortsättning!
Kram Emma

Anci sa...

Du skriver så fint om det nya året, det är ju så att vi har vår del i vad det ska innehålla.

Hoppas att ditt år blir som du önskar !

Kram
Anci

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Fint skrivet och vilken härlig bild!

Tack för det gångna året:)

Kram Annica