fredag 22 februari 2013

En blommig lampa

Här får ni se min blommiga och ursöts lampa jag köpte i London.
 Ja det är mycket blommigt där och speciellt när man går mot vår.
 Härliga pasteller och romantiskt blommigt 
Mobilbloggar idag men jag ville så gärna visa den 
Visst blir man blir man väl glad av den på något vis

Önskar er den bästa av helger
kram kram!
Ann-Catrin

Tyvärr.. kommer inte alls ihåg var det lilla växthuset kommer ifrån.
Köpte det för några år sedan..
och inget märke finns kvar sorry""

7 kommentarer:

Helena Nygrund sa...

Den är verkligen jättesöt, och det verkar som om vi alla behöver lite färg nu, så vårens mode passar så himla bra!

Ha en superskön helg!
Kram Helena

Anneli sa...

Underbart söt lampa.
Gillar ditt växthus där bredvid också..........var kommer det ifrån om jag får fråga?
Jättefint!

Fin helg,
Anneli

lisashus sa...

Jättesöt lampa och man får direkt lite sommarkänslor här!
Ha en härlig helg!
Kramar
Lisa

House and Garden by Bia sa...

Man blir liksom glad när man tittar på lampan...vårlik...härligt!
Önskar dej en fin helg!!
Kramisar från bia

Vardag och flärd sa...

Sötaste lampan!
Ha en fin helg!
Kram Eva

Rose Garden Malevik sa...

Hej Ann-Catrin
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....den gilla jag
jisses jag bor nog i fel land :)
å missa nu inte......

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Hajan sa...

Oh, lilla gumman vad snygg lampan
är. Visst känns det härligt när
man köper sådana saker. När man ser det,och tänker vad härligt vi hade där. Min första Paris besåk var 1953, (Jag är gammal)jag köpte en blus som var så snygg. När den blusen var slut, sprättade jag bort
etiketten vid kragen. Sen flyttade jag den till nya saker som jag sydde. det var ju Paris i allafall.
I london köpte vi just koppar
med rosor som vi gav bort.

stor kram från Hajan