tisdag 19 februari 2013

vår i soffan

Jag är så evinnerligt trött på vinter och snö nu...
 ja jag vet det är bara februari men det känns som vintern aldrig vill släppa greppet om vårt land. 
Här i Stockholm snöar det till och från hela tiden... 
man får dona inne och få till lite vårkänslor inne istället. 
Ljuset är ju tillbaka gudskelov.

Är så glad i mina nyinskaffade blommiga kuddar från Cath Kidston.
Så ljuvliga och man blir liksom på gott humör när man ser dom
läs iaf jag hihi.

Nu vill jag önska er  allt gott
kraam
Ann-Catrin


6 kommentarer:

Anneli sa...

Verkligen härliga kuddar, underbart mönster som man faktiskt blir glad av att titta på.
Det behövs lite vårkänsla nu...........

Ha det gott,
Kram Anneli

Vardag och flärd sa...

Denna vintern känns väldigt lång, men våren kommer, jag lovar!
Cath Kidston-tygerna är så vackra, likaså gillar jag Tilda-tygerna, det är färger som är milda och fina och man blir uppiggad.
Ha det fint!
Kram Eva

Anci sa...

Snart är det vår !! Vi är nästan där :)

Fina kuddar också .

Kramar
Anci

Chokladvillan 1910 sa...

Ja, i Stockholm är det ett riktigt trist väder :(
Det behövs lite vår inne & jag förstår att du blir glad att se dina kuddar ! ;)
Må så gott !
Kram Anki

Hajan sa...

Kuddarna lyser verkligen upp,
snyggt med rosor.
Man bliver liksom lite sugen när
vädret är som det är.
Men vet Du vad Hemma på min gata
skiner solen just nu, det är knappt man tror det är sant
Än finns det hopp

Kram/hajan

Gabriella sa...

Vilken underbar kudde, förstår om du blir glad av den! Härlig kulör och så fint med blommigt, det piggar upp ja=)