fredag 15 februari 2013

t r e v l i g h e l g

Hallå!
 Nu har vi landat igen efter semestern.
 det tar nästan en dag innan man hinner ikapp på något vis. 
Oh köpte så otroligt söta kuddar i London som jag ska placera i sofforna i vardagsrummet. 
Tänk jag skulle kunna byta just kuddar en gång i månaden..
det gör så mycket med textilier tycker jag.
Än så länge ligger fårskinnen kvar på sofforna..
Sen brukar jag byta ut mot lite mer färg till våren.
Önskar er en riktigt skön helg.

kraam
Ann-Catrin

12 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Välkommen hem och ha en trevlig helg!
Kram Eva

Rose Garden Malevik sa...

Hej Ann-Catrin
jisses.....blir lite avis på England :)
kul med lite nytt....
å missa nu inte.....

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Anonym sa...

Hej
Du har ett så fint växthus (tror jag att det är) med
en blomma i på det vita bordet. Var kan jag köpa
ett sådant?

Varma hälsningar från
Monica

Mittgodastefinaste sa...

Vilken jättefin bild på ditt vardagsrum!

Ha en fin helg!

Kram Jenny

Anna sa...

Vad fint!
Skönt med semester och miljöombyte.
Välkommen hem och ha en skön ördag.

Kramar Anna

lisashus sa...

Ett enkelt sätt att förändra med textilier och framför allt kuddar!
Det ska bli spännande att se vad du hittade i London!
Ha en fortsatt skön helg!
Kram
Lisa

Hanna sa...

välkommen hem.
Så snyggt

Anci sa...

Välkommen hem ! Var det vår i London ?

Kram
Anci

House and Garden by Bia sa...

Oj va mysigt ni har;) Väggskåpet är ju bara såå härligt...me like!
Hoppas ni hade det trevligt i London:)
önskar ej en fin söndag!
Kram

LantlivsAnette sa...

Välkommen hem...kan tro att kuddarna är jättefina, spännande att få se dom sen..
Kraaam Anette

Fru Lagom sa...

Vilket fint väggskåp :) Spänannde med London, har själv aldrig varit i England tyvärr.

Kräm

Ann-Catrin sa...

Monika!

Oj jag glömde bort att svara dig... vet du jag har ingen aning om var det lilla växthuset kommer ifrån.
Står inget märke under så sorry ingen aning
kram