tisdag 11 oktober 2011

gosigt i soffan

Jag blev så sugen att byta ut kuddarna i soffan som hängt med sen i våras.
Här hemma sliter vi rätt hårt på allt, det hängs och slängs i soffor och små vovvar som ska
ligga mjukt och skönt.
Kuddar och plymårer blir lätt solkiga så ibland är det bara så att jag måste fräscha upp.
Nordljus
hade 50% på massa söta kuddar så jag klickade hem några stycken.
Tänk jag tycker det blir ett sånt lyft när man får nya textilier.


I mjuka milda färger som passar årstiden.

Ha det gott alla fina!
kram

Ann-Catrin

9 kommentarer:

Åsa sa...

Så fint, ja, det passer till årstiden. Det är ju bara att acceptera att hösten har kommit, också här i Danmark, men varje årstid har sin charme
Har tyg som ligger till nya kuddar, kanske jag ska ta mig i kragen och få det gjort idag:)

Kram och hälsning från Åsa

StrandviksVillan sa...

Ser verkligen mysigt ut! Så sköna färger.
Ja, jag byter också gärna kuddar ofta!

Ha en fin dag!
A-C

Tove `blogg verden sa...

Så fine puter- så ut som en hærlig sofa å sitte i :)
Kos deg
klem Tove

dreams & wishes sa...

Åh vad fint det blev i soffan,härliga färger :)
Kul med lite förändringar ibland.
Ha en fin dag / Linda

(eddas) sa...

Lekkert..
ha en fin dag

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Vad fint du piffat!

Kram från Australien♥

Hem och Harmoni Marie sa...

Jättefint! Härlig blandning av färger.

Kram Marie

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Jättesnygga kuddar !!
Ja samma här byter kuddar ideligen , för de ser ut som tovade tomtar till slut .
Kraam/Lotta

Jenny sa...

Kuddar är verkligen ett sätt att göra om. Jag tycker våra kuddar blir rätt sunkiga fort, det är väl lätt så när de drabbas av kuddkrig, fikasöl och katthår ...

Trevlig helg,
Jenny