fredag 7 oktober 2011

in my heart

Vi hade det så underbart i London min mamma och jag.
Lyckades pricka in dagar med högsommarvärme.
Men när man ser bilden här från Hyde park ser man ändå att hösten är på G.
Hade bokat in oss i Richmond på ett bed and breakfast och gick på
Petershams nurseries som är ett ljuvligt trädgårdscafe första dagen.
Avnjöt middag nere vid Themsen och en öl i solnedgången.
Livet kunde inte kännas bättre just då!
Dagen efter tog vi t-banan en station till Kew gardens och där
var det söndagsmarknad.
Vi tillbringade hela förmiddagen i den botaniska tarken och fikade och
strövade runt bland alla växthus och blommor.
Sena eftermiddagen och kvällen var vi på ett nyöppnat
shoppincentrum som visst är Europas största
Dagen efter var det cityliv igen och vi gick in och ut i butiker
åt och fikade om vartannat..
som vi aldrig tröttnar på hihi















Jag älskar London och fast jag varit där många gånger finns det hur mycket som helst
att upptäcka.
När man bara är där ett par dagar är det skönt att inte ha varje sekund uppbokad utan
bara promenera runt och bara vara...

Tack mamma för ljuvliga dagar!!!


Oj så var det helg nu igen..
här skiner solen så fint men jag hör på nyheterna
att det är busväder lite här och där i Sverige
Kramar
Ann-Catrin

9 kommentarer:

Lisas torp sa...

Det ser ju ut att vara rena sommaren i London! Nåja, vi var inte långt efter här i förra veckan. Vilkan sköna dagarna ni verkar ha haft! Jag tycker också mycket om London, där finns mycket att se.
Lita kyligare här hemma nu - fy så det blåser!!!
Ha en fin fredag!
Kram
Lisa

Johanna Stålros sa...

Åhh vilka bilder, har själv bott i London i ett halvår och får verkligen lust att fara dit igen. Trevlig helg önskar jag dig. Kram Johanna

Hanna sa...

Ha en fin fredagskväll!
Kram
Hanna

Veronica sa...

Vilka underbara bilder! Själv har jag aldrig varit i London, men jag hoppas vi kan åka dit om inte allt för lång tid. Har du några ställen du kan rekommendera?

Kram Veronica

Anci sa...

Härligt med London ! En stad att besöka med jämna mellanrum :)

Ha en skön helg !

Kram
Anci

Katarina/Kollitott sa...

Å så mysigt! Nu längtar jag också tillbaka. Det får nog bli en resa i vår.

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Hallå Oh vilka mysiga bilder från london... och mysigt att åka med mamma.. ja älskar oxå london m dess shopping som finns..kramar sussie

Fröken Grön sa...

Härligt bildcollage från en underbar stad, - nu blir jag sugen på en tur till London!
Ha en fin helg!
/Anna-Karin

Jenny sa...

Åh, vad härligt! Vi var i London förra våren, jag åker gärna dit igen :)

Trevlig helg,
Jenny