måndag 17 oktober 2011

They really rocks

Hej hopp!
Oh har ni smakat de nya Polly?
Alltså, de är beroendeframkallande.
Nya smaker med salt lakrits och citron, mina absoluta favoritsmaker.
"Livsfarliga" att ha hemma..
Jag hade gömt undan en påse.. så den är bara min..

Jag är en riktig "sockergris" tyvärr.
För ett tag sen provade jag att ta bort allt socker..
hur det gick??...tredje dagen var helvetisk och jag ville bara gråta..
På femte dagen gav jag upp och åt en rad marabou och en näve
bilar...hihi
Så gick det med den saken..
Jag får nog leva med det och  trivs rätt bra ändå
Kyligt och rått i Stockholm..
kram och Polly på er
A-C



Den lilla skålen är en miniterrin
som jag köpt på antikmässan för något år sedan.
Jag brukar ha flingsalt i den och jag är tokförälskad i den

9 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Mums, de nya Polly är jättegoda, vilken söt skål.

Lisas torp sa...

Jag skrattar högt när du beskriver ditt sockerberoende! Själv har jag nog perioder av sockersaker!
Det ser otroligt gott ut med pollygodiset! Tackar för tipset!
Ha en fin måndag!
Kram
Lisa

alegni sa...

hallå och hälsningar från en annan sockergris! jag ska göra ett försök att endast unna mig sött i helgerna...
i lördags köpte jag en påse med rosa och vit polly, men dessa nya har jag inte sett än. cannot wait!!
här skiner solen och temperaturen ligger strax under 10 grader. helt okej oktoberväder, faktiskt.
allt gott (och sött)! :)
kram
ingela

Anonym sa...

Heeej!

Älskar också nya Polly! Mums!

Sockerberoende ja.. Välkommen i gänget ;-).

Kram Linda

Det vita dårhuset sa...

God polly på dig med :)

Sabelhagens Olivlund sa...

Jag har inte smakat på dem ännu. Men har hört att de ska vara såå goda. Får köpa en påse till helgen:)). Jag är en riktig gottegris, älskar choklad!
//Maria

Hem och Harmoni Marie sa...

Söt skål... än har jag inte testat de nya Polly men det låter som det är dags... :)

Kallt... betyder det mössa, halsduk och vantar?
Jag ska till Stockholm på söndag och vill gärna packa rätt saker... :)

Kram Marie

Mamma C sa...

Visst är dom goda, och här får jag ha dom nästa helt själv oxå. Gubben gillade inte lakritsen och citronen. Bra tyckte jag sockerråtta som man är.
Kram mamma C

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Åh vad goda dom såg ut!!! Och verkligen en annorlunda komination.. för att vara Polly iallafall!
Ha en bra vecka! Kram!