onsdag 5 oktober 2011

Härligt blommiga London

Hej hopp!
Nu är jag hemma igen efter intensiva och helt sagolika dagar i London.
Ett London som bjöd på "högsommarvärme".
30 gr och inte ett moln gjorde att vi pustade mer än en gång i hettan.
Vi har haft det så himla bra och jag ska i mitt nästa
inlägg lägga ut några bilder från vår semester där.

Handlade inte alls särskilt mycket den här gången och
mycket berodde nog på värmen där som gjorde att
tjocka koftor och vantar och mössor inte kändes relevant.


Men lite Cath Kidston är aldrig fel ,
allt blommar i den butiken och
man blir ju så glad av färgprakten.
Jag hade min sommarväska 
med mig som jag köpte i våras när jag var där,
 påpekade att den hade gått upp i två sömmar.
Vet ni, jag fick alla pengar tillbaka på väskan
 fast jag haft den i snart ett halvår.
Inget kvitto hade jag men det gick så bra ändå
Köpte då lite annat smått och gott för pengarna,
 bl a den här ljuvliga
necessären.

Oj oj nu måste jag sätta fart med jobb.
Vi "ses" snart igen
kram på er
A-C



ps.. 
webloppisen
 är åter
öppen igen
Välkomna att kika 
in
ds

3 kommentarer:

alegni sa...

welcome home! skönt att allt gick bra! verkligen bra service på cath kidston.
nu vill jag se massor med bilder från "vår" stad :)
kam
ingela

Christina sa...

Har kikat runt lite, låter härligt med värmen i London. Kommer tillbaka en annan dag. Hälsningar Christina

Lisas torp sa...

Välkommen hem till gamla Svedala igen och busvädret! Kan tro att ni hade det härligt i London, även om 30 grader skulle få mej att pusta rejält!! Oj så svettigt!

Det kallar jag service! Jättesöt liten sak du hittade istället!
Kram
Lisa