måndag 10 oktober 2011

my new bag

Hallå där ute!
Hu vilket omslag i vädret det blivit nu.. höstrusk kallas det väl va.
Igår smög sig kylan in under kläderna, som jag frös
Vi har varit och tittat på ny bil heela helgen känns det som.
In och ut  på olika bilfirmor, suttit och känt och tittat och funderat.
Mycket pengar är det ju så inget man bestämmer så där i en handvändning.
Vi får se vad det blir i slutändan... men slut var jag hihi

Men nu vill jag i allafall visa er min nya väska jag köpte i London
eller fick rättare sagt av min fina snälla mamma.
Märket är Desigual och finns även i Sverige.
Ohh den så fin och jag är så glad i den.
Alldeles lagom stor.


Färgen är så snygg och kommer passa perfekt till mina höst och vinterkläder
som går i svart och grått.
Nu vill jag önska er alla fina bloggisar en
skön start på veckan.
kram på Er
A-C

6 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Jättesnygg väska du fått, skulle passa min vintergarderob också :)
Ha en fin ny vecka!
kram Tini

LantlivsAnette sa...

Tjoohooo du det där var en snygg väska !! En sån skulle man allt vilja ha !!
Ha det gott vännen
Kraaam Anette

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå där, skitsnygg väska, älskar den modellen! Och va kul att se Londonbilder igen, EN dag ska jag dit, så är det! Jättefina tips, så mysigt allt lät och vilken figur du har då, kropp som en 18-åring ju!!!! Mari.

Mamma C sa...

Vilken snygg väska du fick.
Kram mamma C

Annas skattkammare sa...

Åh snyygg!! desigual har mycket fräckt, köpte en klänning i somras som jag blev så nöjd med. Låter helt underbart med London! Kram Anna

Dagar hos mig sa...

Fin väska! Nu är det kallt ute och jag frös jättemycket igår. Tills jag kom på att det är nog på tiden att stänga alla fönster som har stått på glänt sedan i juni... Det blev betydligt varmare inomhus efter det!