måndag 1 oktober 2012

köksdetaljerr i mint

Hej hej! Hoppas helgen varit fin, 
vår har varit helt ok förutom att den gått alldeles för fort. 
Fredagens bio med Hypnotisören var bra, men inte mer enligt mig.
När man läst en bok så som man gillar blir ofta filmatiseringen
en besvikelse  men sevärd det var den i allafall.
Mtt kök i höst går ju lite i grönt,
 köpte några småsaker
från greengate i mint som är så söta.
Burkarna får rymma te och kaffe.
Skålarna är så ljuvliga med den "spetskanten" på utsidan och blomslingan invändigt

Och nu har vi gått in i månaden oktober,
månaden då jag förhoppningsvis blir mormor
ni förstår man går i väntans tider här hemma
Jag vill önska er en fin start på veckan
kram kram
Ann-Catrin

6 kommentarer:

MyGarden sa...

Vilka söta burkar. Vill ha! Absolut perfekt färg till min sommarstuga :-) Inget fel på skålarna heller...

lisashus sa...

Jättesöta burkar och skålar! Det ser ju nästan lite vårlikt, vackert ut och det gillar jag!:) Jag vill varken ha höst eller vinter!

Jag förstår att det är spännande då och något fint att vänta på!
Ha en bra start på veckan!
Kram
Lisa

Annas skattkammare sa...

Fina!! Spännande nu förstår jag! Min mamma jobbar på förlossningen och jobbade den kvällen Signe föddes. Hon fick träffa sitt barnbarn när hon låg på min mage och tårarna rann nerför hennes kinder.. Otroligt speciellt ögonblick, och att bli mormor överhuvudtaget är nog en helt fantastisk upplevelse. Oktober är en bra månad, kanske blir på min 30-årsdag. :)
Kram Anna

Villa Carl Larsson sa...

Green Gate kommer hela tiden med något nytt och än en gång har de lyckats. Så fint! Har själv kikat på de där skålarna och burkarna. Vilka färger ska man ha? Vill ju ha allt hehe.

Härligt att snart bli mormor. Måste också vara en härlig känsla utöver att bli mamma. Jag som själv nyligen blivit mamma tycker att det är fantastiskt.

Kram Josefin

~ INA ~ Inas☆House sa...

Väldigt vackra skålar och burkarna är riktigt charmanta!

Ha en fin vecka!

Kramen Ina

House and Garden by Bia sa...

Tittar in för första gången, o du har en mysig blogg tycker jag, en stil som tilltalar mej.
Besöker gärna den igen!
Kram Bia