måndag 8 oktober 2012

spegel spegel..

Hej hej!
 Tack söta ni för alla krya på dig hälsningar till sonen.
, och tack också gode gud för pencellinet,
Ludvig är på bättringsvägen nu och känner sig riktigt bra
Så skönt!!
Och så det där med speglar, 
jag vågar inte räkna dom alla i vårt hem
men jag tycker verkligen de tillför något i inredningen,
Har köpt mig en så vacker spegel,
så himla fin tycker jag.


Kan tänka mig att den lilla hyllan är påspikad i efterhand,
eller kanske har den varit där i alla tider.. vad vet jag..
Den här lilla godingen är nu min favorit bland speglar här hemma.
Gillar ni speglar i inredning?
Har ni någon favorit?

Nu vill jag önska er en fin start på veckan
Många kramar
Ann-Catrin

5 kommentarer:

Rosenhäxan sa...

Hej på dej. Va bra att sonen mår bättre.
Gillar din spegel . Jättefin.
Har en favorit hemma oxå.Ha det bäst kram gittan

lisashus sa...

Skönt att sonen är på bättringsvägen!
Den lilla spegeln är urgullig! Oj, så fin den är!
Ha en fin start på veckan!
Kram
Lisa

Gabriella sa...

Vad skönt att höra att han mår bättre! Så söt spegel, verkligen fin!

Hajan sa...

Jag håller med Dig,speglar är
väldigt bra och snyggt.Där jag bodde förut hade vi en stor spegel vid matbordet. Matrummet var liyet
men spegeln gjorde att det blev
nästan dunbbelt så stort.
Här har vi en, och det är i hallen,
ha man får vara glad för det.
Dina SPEGLAR VAR VACKRA

Anonym sa...

Hej var har du köpt spegeln ???