fredag 26 oktober 2012

tre kakburkar i pastell

Hej hopp!
 Hualigen... 
vi har fått snö
 igår kväll var det nästan snöstorm här..
Alldeles för tidigt och så onödigt..
Kallt som attan är det, isvindar
helst skulle man vilja ligga under duntäcket och
gå i ide...
näej så illa är det kanske inte men..

Svag för pasteller är jag och mitt kök får gärna
var ljust, vitt och glatt även denna årstid
Det gör mig glad.
Mina fina nya kakburkar är så ljuvliga.
kanske ska man fylla dom med något gott också
så småningom



Jag tycker de är ursöta
Mina köpte jag  i PUB huset i Stockholm där det finns en avdelning
som heter Systrarna Voltaire butik.
En underbar avdelning man kan gå runt i hur länge som helst.
har för mig att alla tre burkar kostade 249 kr.

Hoppas ni får en bra helg
Själv hoppas vi på en söndagsbebis men
i ärlighetens namn tror jag vi får vänta ett
slag till.
de är luriga de där små..
Tack alla ni som kikar in hos mig..
ni är bäst!!

Många kramar
Ann-Catrin

8 kommentarer:

Anonym sa...

Så söta burkar. Passar perfekt i ditt otroligt fina kök. Så ljust och mysigt.
Önskar dig en härlig fredag.
Håller tummarna för ett söndagsbarn...fast måndag går ju lika bra det med :)
Kram
AC

Anci sa...

Burkarna ger vårkänslor ! De är så söta.

Åh, vad roligt att det är en liten bebis på väg :)

Kram
Anci

Vardag och flärd sa...

Så härliga burkar, en fin färgklick i ditt kök!
Kanske det blir ett söndagsbarn, spännande!
Kram Eva

Hanna sa...

fina.
Ha en fin helg.
kram
Hanna

Hajan sa...

lycka till när den lilla bebisen anländer-
Så spännande.
Burkarna var jättesnygga.
kram

Rose Garden Malevik sa...

Hej Ann-Catrin
jisses snö redan.....men det blir snart mildare igen,,ja lovar :)
härliga färger....
å missa nu inte........

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Gabriella sa...

Åh så ljuvliga burkar!

Stina sa...

Superfina burkar..-) Kram