tisdag 25 maj 2010

n j u t n i n g

Till frukost idag toppar jag yoghurten med lite jordgubbar, känns så lyxigt att ha i färska bär, det är något jag njuter av.. man får passa på nu när säsongen snart är här.. tänk de första svenska..mums!
Gud så vackert det är ute nu.. en ren njutning att vara ute.. våra träd blommar och syrenerna slår också snart ut..


Till frukosten drog jag två vinnare av plånbok och väska!
Med både kommentarer och mejl hamnade det på 77 st som ville vara med....så många!!!
Grattis Kerstin från Mitt hvite hus, du får välja först, mejla mig bara så jag vet...och sen blev det Camilla Olsson från Väskusten.. stort Grattis till dig med.
jag behöver era adresser
nnnnnnnnnnnnnnn
En svag sol skiner här i Stockholm idag.. ingen värme direkt.. men sanslöst vackert som sagt..
kramar
Ann-Catrin

8 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Åh vilka underbara bilder jag smälter!!!!!!!
Hoppas din dag blir fin!
Kram Kathrine

Lisas torp sa...

Så gott det ser ut och visst är det härligt med färska bär! Jag hoppas att mina egna blir något med på torpet.

Otroligt vackert i din trädgård nu! Vilken prakt!
Ha en riktigt härlig dag!
Kram
Lisa

Kjeruben sa...

Å så herlig sommerstemning! Skjønne bilder!
Gratulerer så masse til heldige vinnere :D
:o)

Mitt hvite hus sa...

Heisan...


sitter her og nyter bilde av den deilige frokosten din med ferske bær...og din fantastiske flotte hage...så dukker vinnerene opp..der mitt navn er...

så utrolig glad jeg ble... Virkelig en opptur på dagen.::tusne tusen takk.....

sender deg mail jeg O=)O=))


Klemmer til deg O=))

Annas skattkammare sa...

Åhh vilka njutarbilder du bjuder på idag, blir riktigt sugen! =) Grattis till de lyckliga vinnarna!
Kram /Anna

alegni sa...

visst är det en ljuvlig tid nu! här blommar körsbärsträden också, äppelträden inte riktigt än, men snart! häggmispeln är också proppfull med blommor. härligt, härligt. önskar det vore lite varmare också så man kunde vara ute och känna alla dofter...
kram
ingela

Evelina sa...

Vilka vackra bilder... Jaa, visst är det en underbar tid vi lever i!

Kram Evelina

Millas hem sa...

Jamen, det ser väl för gott ut!!
Jag längtar också jättemycket efter färska svenska jordgubbar!
Underbar bild på lilla myshörnan i trädgården!

Ha en fin dag!

Kram Camilla