måndag 26 maj 2008

Bloggträff på Rosendal!

Igår var det dags för bloggträffen då.
Det blev en ljuvlig eftermiddag på Rosendal på kungliga Djurgården. 14 stycken likasinnade träffades på denna gudomligt vackra oas i Stockholm.
Vi hade en förträfflig plats under äppelträden, där satt vi och smaskade i oss massa gott under skratt och livligt prat!
Tack alla ni för en härlig eftermiddag...så roligt det var att få träffa er allesammans!
det gav verkligen mersmak det här.!
kameran låg i väskan... HELA TIDEN.. glömde totalt bort den.. dumma dumma mig!
Av den otroligt goa Lotten hade jag vunnit en utlottning... vinsten fick jag nu här på vår träff och så söta paket...

En liten hjärtmagnet... En hel massa glaskulor.. som jag här lagt i lte vatten. Ljuvliga glaskulor... tack snälla snälla du!!

Ha en fin dag...kram till er //Ann-Catrin


40 kommentarer:

Stämningsfullt sa...

Hej!
Vad roligt med en bloggträff! Och vilka fina vinster du fick! Halva nöjet är ju hur fint inslagna de ä :)
Hoppas du har en bra dag.
Kram!

Caroline sa...

Vilka fina presenter du fick! Jättefina bilder!

Kram

Caroline

MiaMaria sa...

Hej!

Fantastiska gåvor och härliga bilder!!!!!

Låter som en mysig träff....

H det så gott!
MiaMaria

n o r d i n g å r d e n sa...

Å ja, det förstår jag var en härlig dag på Rosendal! Och vilka läckra kulor du vunnit i vackert paket, så snyggt du hade lagt dem där, verkligt vackert foto! Mari.

Lisas torp sa...

Jag kan tro att ni hade härliga timmar där på Rosendahl! Önskar verkligen att hade varit med!
Men kanske nästa gång - i ljuva september? Kan de va nåt?!:)

Så söta presenter du fick!

Underbara bilder från din trädgård, och växthuset - en dröm för mej!!!
En underbar lunchplats där under äppelträdet!!! Det ser ju nästan ut som en riktig torpträdgård och så nära storstan!! Fantastiskt!

Ja, unna dej en dag i hängmattan, det ska jag göra när potatisen är i jorden, kanske ska det ske idag!

Jättetack för alla fina kommentarer hos mej!
Jag lyckades äntligen komma till här nu!
Ha det riktigt gott och slit inte ihjäl dej - många kalas på försommaren kan jag tro!

Varma torpkramar

Lisa

Karin i Villa Grå sa...

Hej på dig vännen!

Det kändes ganska surt att inte kunna delta på bloggträffen. Jag hoppas att det blir fler och att vi har möjlghet att ordna med barnvakt och allt sådant den gången. Ibland händer ju saker som fullständigt ligger utanför ens kontroll, du vet ju varför vi inte kunde den här gången :-(

Bra ändå att ni hade en härlig dag! Jag är så klart avis på de andra som fick träffa dig!

Vilka otroligt läckra glaskulor, me like! Så är det med dig, inte bara det du själv har valt ut är fint, utan även det du vinner är riktiga pärlor!

Kram!

Karin

PS. Jag mejlar dig senare idag, fick nämligen ett speciellt mejl där du nämns och då tänkte jag att det var du din luring som hade "tipsat"... *fniss*

Kathys Home sa...

Ja, kan du tänka dig att det var precis tvärtom. Kort å blond....hahahaa..
Vet du, jag hade kameran i bilen jag, nåväl jag tror jag minns alla ändå. Vilka söta presenter du fick å som vanligt fiiiina bilder på din sida...Ha det gott så hoppas jag vi ses snart igen..//kram kat

Anonym sa...

Sååå vackert med alla glaskulor.

Kan tänka mig att ni hade det trevlig på Rosendahl.

Kram Kram

LantlivsAnette sa...

Näääee...vad roligt med en bloggträff så där...jag kan bara tänka mig hur kul ni hade där tillsammans !
Vilka fina presenter du fick också..jättefina glaskulor !!
Ha en bra dag Kram Anette

Sofie sa...

Kan tänka mig att det var trevligt, när man träffas och alla har samma stora intresse! Vilka fina vinster du fick :)

Kram, Sofi

me and alice sa...

Heej A-C!
Kul med bloggträff. Det var synd att jag och mamma inte kunde komma...
Vilket fint pris du fått...
Kraam Alice

Karin sa...

Så mysigt med bloggträff och inte dumt att träffas på trevliga Rosendal. Helt klart ett favoritställe i Stockholm! :) Så fina gåvor du fick, blubbligt värre.

Ha en skön vecka! Kram Karin

alegni sa...

det låter helt underbart med bloggträff på rosendahl!
synd att du glömde lufta på kameran!
vilken tur "alla" har i diverse lotterier numera. fina kulor o fint presenterade!
kram,
ingela

Tina sa...

Så himla mysigt ni verkar ha haft det...(avis)...och så fina saker du fick av Lotten. (lyckliga du)... Kram Tina

Hem och Lycka sa...

Vad kul med en bloggträff och en vinst, inte alls dumt! kram

Anonym sa...

Vad roligat att det blev lyckat! Jag skall se till att komma med nästa gång i stället. Har Anna skickat dig länken till bilderna? Om inte hojta till så får du dem av mig.

IKT i min vardag sa...

Vilken mysig plats ni valt för bloggträffen! Vilka fina vinster du fick av Lotten! Glaskulorna var fina och roliga, det ser ju ut som det bubblar!:-)

Kram

Jenny Oak Fae sa...

Kul med bloggträff!

Fina vinster du fick av Lotten!

: )

Kram, Jenny

<3

drömmen om vitt sa...

Vad roligt med bloggträff, jag var såååå sugen eftersom jag bor nära stockholm, men var för feg helt enkelt. Vilka fina vinster.
Ha det gott!
Lotta:)

Mamma C sa...

Vad kul att bloggträffen var så lyckad. Det var fina presenter du fick.
Kram mamma c

Marie sa...

Vad kul att bloggträffen blev så lyckad! Visst är det kul att träffa dem man pratar med via datorn! Jag längtar redans tills jag ska få åka på blogträff nästa gång, det ger mersmak!
Underbara saker du fick av Lotten och så vackert hon har slagit in dem.

Kram Marie

Lilla Blanka sa...

Hej Ann-Catrin!

Ja visst är det jättkul med bloggträff!!!
Jag längtar till nästa, nu är det ju ett tag sen vi i södra Sverige hade vår...

Nämen vilken fin vinst du fick av Lotten..!

Kram vännen & ha en fin vecka!
Mia

Anita sa...

Så hyggelig det hørtes ut med bloggtreff, og kanskje litt skummelt også;o) De gavene var kjempeflotte!! Så fint med de glasskulene i vannet!! Ha en flott uke, kjære du!!

Kalkstenssommar sa...

Åååh, jag skulle så gärna ha velat vara med. Hoppas på en ny träff snart!

Grattis till den underbara presenten.

Kram L

lottens vita och gröna sa...

hej goa ann catrin! oh idag har jag bara gått runt med ett fåningt leende på läpparna, är forfarande så uppfylld av vår ljuvliga träff! jag ville så gärna prata mer med dig, hoppas på fler tillfällen! tack för goa ord och hoppas att presenten kommer till användning! varmastekramen lotten

H A N N A S - F O R M sa...

HEJ!

Det var så mysigt igår, vi hann ju inte prata så mycket men det kanske blir träff snart igen...vilket hem du har...å, vad kul att ha hittat hit!

Ha det gott!

KRAM
Hanna

Kol och Rosors sa...

Grattis till de fina vinsterna!

Kul med en bloggträff Rosendahl är så vackert, var där senast under Formex i aug -07 & åt lunch, så avkopplande.
På söndag 1 juni är det Södra Dalarnas inredningbutiker, matställen & cafè som ska avnjutas... Vi är ca.30 st som ska träffas, det ska bli så inspirerande...

Ha det så gott & en härlig tisdag!
kram /L-Lott

Annika sa...

Så fina gåvor du fått, gillar speciellt glaskulorna de blev så vackra i din skål.
Ha en bra vecka
Kram Annika

Elzie sa...

Vilken härlig vinst och vad kul att ni kunde träffas däruppe i Stockholm.
Jag bara älskar området där du har din hängmatta. Så ljuvligt det ser ut.
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

junhe sa...

härligt med bloggträff, skulle vara kul att fixa en...får tänka på det =) ni verkade haft kul iaf, jag gillar dina kulor oxå =) ha en bra vecka, själv är jag hemma och tar hand om en förkylning=(/ kram junhe

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hejsan!

Vilken ljuvlig träff ni verkar ha haft.

Så fina saker du vunnit....

Mycke jag har missat här.
Dotterns rum är bara så fint.
duktig hon är på att sy själv.Mycke roligare ju!

underbara bilder från hängmattan å växthuset...

njuter... gör jag!!

kram nilla

Annas skattkammare sa...

Låter så kul med bloggträff! Härliga vinster du fått! Kram /Anna

Smultronstället sa...

Hej!
Oj vad kul med träff,mysigt att
sitta där och fika med likasinnade..

Må så gott
Kram M

Smultronstället sa...

Helt underbara kulor med för den delen...

Mjuka sa...

Vackra saker Lotten!! Hoppas att ni hade det trevligt
kramar Malin

Glitter och Marsipan sa...

Vad roligt ni verkar ha haft.Paketerna du fick var ju så vackra,så det var nästan synd att öppna...men vad fina vinster.
Ha det gott
kram Anette

Designe sa...

Oj, va skoj med träff och vilka söta paket du fått! Härligt med vinst! Kram :)

Vackrare vardag sa...

Låter ljuvligt! Och så vackra saker!

Anonym sa...

Det låter som en alldels underbar bloggträff. Rätt miljö och härliga bloggare! Så söta paket Lotten hade med sig till dig...blev jättefina arrangemang!
Tillät du dig att slappa i hängmattan i lördags?
Kram till dig kära vän,
Bella

Anonym sa...

Men vad roligt med bloggträff! Det är ju så himla roligt och få träffa likasinnade!

Hoppas allt är bra med dig?
Jag har tok mycket att göra så min bloggtid har krymt avsevärt den sista tiden.. Men jag gör ett tappert försök och kika in emellanåt i alla fall!! :)
Kram kalas ♥