söndag 10 augusti 2008

Utlottningen är verkligen avslutad!

Hallå där ute!!
Här går jag och har utlottning och skriver på bloggen att vinnarna skulle utses på söndag kväll.
Men vet ni, jag var allt en tidsoptimist... det var lväldigt många hemvändande semesterfirare på vägarna igår..
Och när vi sent omsider kom hem så var det ju en hel massa tvätt och... ja ni vet!
Men snälla.. har inte varit i närheten av en dator på en vecka men så härligt många kommentarer.. trodde inte mina ögon..NI ÄR JU FANTASTISKA!!!
men hur skulle jag dra några vinnare då... att skriva lappar och dra.. nej för många.. hmmm vet ni jag bad min nu snabbt växande 14 åring att han skulle säga två nummer...
VINNARNA ÄR; VACKRARE VARDAG och UNDER MITT KÖRSBÄRSTRÄD.
Eftersom vackrare vardag var den första vinnaren jag drog så får hon först välja färg på sitt mått. mejla era adreser så kommer det snart i din brevlåda!



Ett av alla loppisfynd, en liten söt korg som jag målat vit och lagt lite lavendel i
Jag har haft en toppenvecka i Dalom,, mysiga utflykter varvat med loppisar och auktioner.
En hel del fynd har gjorts!! ,
Så många fynd att jag faktiskt tänker ställa till med en loppis hemma hos oss... ja en loppis i trädgården, så håll utkik här på bloggen, jag lär tjoa till när det blir dags... kanske har någon lust att besöka!!
Nu skriker gräsmattan efter klippning och tvättmaskinen ska laddas om...
Ska se om jag kan klippa lite mellan skurarna!

Kram kram// Ann-Catrin

23 kommentarer:

Annas skattkammare sa...

Grattis till vinnarna!! Och välkomna hem. Vilken härlig bild du visar idag..

Låter jättekul med loppis, jag är i storstan en helg framöver så jag håller tummarna att det blir den! =)

Ha en fin måndag, här kommer regnskurarna om vartannat, så nu SKA jag sätta mig och plugga.. Kram /Anna

Skatan sa...

Rackarns...här har man missat någonting! Inte bra att lägga sig för bekvämt i hängmattan. Man kan dåsa till.

Mamma C sa...

Grattis till de båda vinnarna.
Kram Mamma C

Vackrare vardag sa...

Men jösses! Är det sant?! Så kul! Tack snälla! Mailar dig;)

Åååhh, den gårdsloppisen hade jag gärna gått på:) Härlig bild också!

Kram

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Åhhh denne gikk jeg glipp av, jaja sånn er livet hihi. Gratulerer til vinnerene.
Hei på deg min venn har du det bra? Nå er jeg hjemme igjen etter noen uker i sommerhuset, burde ikke blogge men pakke ut...men mye gøyere å blogge hihi!
Klem

Radhusdrömmar sa...

Attans! Jag som så gärna ville ha det blå måttet. Ja ja....
Grattis till vinnarna!

Vad kul att du haft det bra, du får visa alla fynden och så lovar jag att hålla ögonen öppna ang loppisen, vore ju kul att komma förbi :-)

Var har du köpt måtten förresten?

Kramar Johanna

Jessan sa...

Åh!! Vad kul!! Jag brukar ALDRIG vinna nåt! Och då menar jag aldrig....och så många som hade kommenterat! Tack snälla gulliga du vad roligt det ska bli! Och så kul att höra att du haft det så bra! Det lever man på när höstmörkret faller! Nu börjar det åska här så jag får stänga ner, men jag mailar dej så fort jag kan! Tusen tack o kramar! Jessan

Jenny Oak Fae sa...

GRATTIS till de båda LYCKLIGA vinnarna!!!

: )

Kram, Jenny

<3

Änglahem sa...

Välkommen hem!!

Grattis till de lyckliga!!!....liiiite avis blir en ju allt....attans också*fniss*

Loppis?!?!...Loppis?!?!?....jag som inte kan flyga!!!*grrr*....se om jag kan ta och kapa ett flygplan...jaaa det får jag göra*tihi*

Ha det gott vännen!!!
KRAMAAAAAAAR, Ulrika

happymajsan sa...

Ja, ja inte deppa ner bara att spotta i nävarna och ta nya tag, kommer väl fler tävlingar, inte för jag trodde jag skulle vinna, men men. Jättegrattis till dom två vinnarna.
KRAM

Glitter och Marsipan sa...

Grattis till lyckisarna.
Låter som du haft en härlig vecka,spännande med alla loppisfynd.Och loppis i trädgården,kul,du måste rapportera från den till oss,lantisar.
Må så gott
kram Anette

My Lovely Things sa...

hej Vännen!!
Åh vad det låter mysigt med er resa..
va kul med loppis i trädgården..

här packas det för fullt..alla onödiga saker och möbler ska packas ner så att det ska se tomt ut..På onsdag kommer fotografen och fotar ..På fredag kommer huset ut på hemnet..oj vad spännande det är..

ha det så bra..
kram anna..
glömde ju..Grattis till vinnarna..

Stämningsfullt sa...

Hej!
Grattis tll vinnarna!
vad roligt med en massa loppisar och auktioner :) Hoppas vi får se några av köpen!
Det kommer säkert att komma många på din loppis ! hoppas att jag också kan komma :)....
Kram!

Bodil sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna!!
Tänk om du har loppisen när jag är hos min dotter i Stockholm!
Kram på dig!

Tidsmästarinnan sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna... och välkommen hem Ann-Catrin!
Å, jag vet precis hur det är med tvätthögar och allt man har handlat, det tar ju hur lång tid som helst att packa upp allting. Mycket roligare att packa inför semestern än packa upp efter...
Loppis låter ju hur kul som helst!
Kram!
Susanne

Solsjö - Under en vind sa...

Stort grattis till två lyckliga vinnare!!!

Hoppas att du har haft underbara sommarveckor! Jag kör fortfarande med semester några dagar till...det är verkligen skönt! Efter intensiv början med födelsedagsfirande av dotter, Italienresa och släkten på besök så tar vi nu bara dan som den kommer! Så skönt! har varit iväg på en kort shopping med en kompis i eftermiddag...fick med mig en stor uran, en lykta och 4 par skor till barnen....

Vad kul med en loppis, synd att jag har lite långt att åka! fniss....

Stor kram till dig!

Veronica sa...

GRATTIS TILL VINNARNA!!!
Välkommen hem och hoppas att semestertrippen var lika härlig som jag tror att den var. Misstänkte att det gjorts lite fyndande...spännande att se vad?!?
Loppis hos dig, ja då kan man göra fynd kan jag tänka!
Kram Veronica

Viola sa...

Hejsan och välkommen hem igen, ni verkar haft en trevlig resa. Får väl gratulera dina vinnare. Loppis, vad kul det är....Ha en bra kväll. Här är en som överlevt första jobbardagen på två månader. Det gick, men är trött efter dålig nattsömn, Kramar Viola

Ann-Sofi sa...

Hej!(: Jag såg nog Din Familj på Loppis i Ludvika Jag satt där Och sålde... Skulle ha varit kul att träffa dig Ju, Din man kände jag igen från Reklamen(: din dotter från din blogg Och så söta vovvsingarna... som va det första jag såg, och sen kika efter vilka som gick med hundarna.
Mvh ann-sofi

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej & välkommen hem igen!

Låter som om ni haft en underbar vecka i dalarna....massvis med fynd som man bara blir göör nyfiken på nu.

Egen loppis...låter helmysigt i er vackra trädgård.Hade kommit på bums om jag bott närmare.

Här behövs det oxå klippas...regnar hela tiden men idag ser det ut som om det skulle kunna bli uppehåll..håller tummarna.

GRATTIS till de lyckliga vinnarna!!!

Kram Nilla

hemtrevnad marie sa...

Haha, ja loppis hemma är bra...för då får man ju plats med alla nya fynd!!
kram på dig!!

Designe sa...

HÄrligt med loppisfynd! Och du har alltså semester än?! Härligt det oxå! kRAM :)

Ann-Sofi sa...

(: Jag sålde på Gammelgården, med mamma och syrran på våra bord hade vi mest handarbeten broderat och stickat spishanddukar mm...
Jag var inte på auktion i gränges, möbeln fyndade jag på gammelgården helgen före. Men om du varit på Gammelgården och fyndat den där rosiga kannan du bloggade om tidigare var det du som tog den mitt framför ögonen på mig(; tihi... Jag hade spanat in den och skulle gå o hämta den då va det en som köpte den precis(:

Mvh ann-sofi