söndag 31 augusti 2008

En sväng till på Formex

Nu på morgonen var blogger lite bättre och jag kunde lägga ut lite mer bilder!!
Men tyvär har minnet sviktat och jag kommer inte riktigt ihåg var jag fotade!!
Men håll till godo mina vänner!!
Det går bra att förstora upp bilderna...så man ser detaljerna lite bättre

Countryhouse



House doctor

Jul från House doctor

On Interiör

House doctor

Tänk så många att välja på... tror det var House doctor

On interiör (tror jag)

On interör

Miljögården

House doctor
En liten laddning har jag kvar... från Maileg och Countryhouse, så ni som är nyfikna håll utkik!
Nu ska det ätas frukost här!
Ha en fin söndag!!
Kram Ann-Catrin

41 kommentarer:

Skatan sa...

Här finns risk att man blir köpgalen ju ;-) Massor med vackra bilder! Spelar mindre roll att du har glömt riktigt var du var när du fotade. Här insupes inspiration ;-)

Hoppas du får en fin dag.

Kram,

Anna

Solsjö - Under en vind sa...

Här fanns ju hur mycket som helst som man skulle vilja bära med sig hem direkt....

Ha en go söndag! Kram!

Mamma C sa...

Det är ju hur mycket som helst som man vill ha från dina bilder som du visar.
Kram mamma c

lottens vita och gröna sa...

oohhhhhh vad du är bra på fota, fånga stämningar, såååå fint!

ha det gott! varmkram lotten

Veronica sa...

Jag blir mållös! Så vackra bilder!!!

Kram Veronica

Else sa...

Hvilken herlig blogg. Masser av inspirasjon for meg som nettopp har flyttet i studentleilighet (stor og lys). Nå gjelder det bare å få litt penger inn så jeg kan gå ut å handle. Satser på en hvit romantisk stil her og er godt i gang med hvite møbler. Ha en god søndag.

n o r d i n g å r d e n sa...

Tack Ann-Catrin för att du guidade hos genom Formex! Så kul att få se årets trender och jag som ska göra grått i köket blir extra glad! Och kul att du "pallade" att fota, första året jag gick fotade jag bara, fast det är förbjudet, andra året frågade jag alla om lov, drygt! Sist orkade jag inte alls, det är en bragd att fota allt så du ska ha en eloge och fina bilder blev det med! Nu ska jag kika på dem igen, jag ryckte ut på jobb i dag, annars hade jag kanske gått på mäsan, men jag får ta det som bjuds, jag var ju ändå i Sthlm... ( har lagt ut en jobbefterlysning i mitt inlägg i dag. ) Ha en bra söndag!! Mari.

Gårdsromantik sa...

Så fina bilder - riktigt inspirerande!

Kram Maud

Anonym sa...

Vad mycket fiint det finns den härsäsongen att handla. Insiration får jag av mång bilder som du visar med att pyssla iordning en del saker hemma

Ha det gott

Kram LEna

My Lovely Things sa...

Åh så underbart det måste ha vart att gå där ialla montrar..
när jag ser alla bilder på så vacker ,,fluffig inredning..så känner jag att jag läääängtar efter att få göra iordning mitt nya hus..åh vad jag längtar..här är så saktomt..hua..men så är det..
om ettpoar timmar kommer husspekulanterna och visningen är igång..

ha det så bra..
kram anna

ColonialEast sa...

Vilka fina bilder! Själv var jag för feg för att fota men det var kul att få se dina bilder.

C De-sign sa...

Hej..oj, så mycket "ögongodis" man blir ju "sjuk" av "habegär".....Tack för att du delar med dig till oss! Utlottning inne hos mig, Välkommen! Önskar dig en skön fortsatt söndag! Kramar fr C

Lilla huset på prärien sa...

Puh - tur att jag inte har någon butik jag måste köpa in till för jag hade nog blivit helt spratt galen!

Så otroligt mycket fina saker det finns. House Doctor är nog min favorit. Men jag längtar tills du visar bilderna från Maileg!

Kram Jenny

Karin i Villa Grå sa...

Hej A-C!

Det är ju så att man vill kasta sig på golvet och skrika av habegär! Bilderna från House Doctor är helt galet lockande, vad mycket fint!

Ser fram emot ännu fler bilder från Formex. Nästa år lär även vi vara på plats.

Kram!

Karin

Levindas Värld sa...

Underbara bilder, tack för inspirationen!!

Alexandra sa...

Åh...jag som skulle på mässan...men jag stod på marknad istället. Min syster hade tänkt ta med mig dit! Så himla underbara bilder! Så mycket man vill ha!

Jag hittade förresten reportaget om dig i Amelia. Roligt tycker jag och vad fint du har hemma! Men det visste jag ju redan :)

Kram Alexandra

Jenny Oak Fae sa...

Så MÅNGA fina saker!!!

: )

KRAM, Jenny

<3

Stämningsfullt sa...

Undrar om man kn bli tokig av ha-begär?? Isf är jag på god väg nu....:)
Kram!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Åååååååååååååh. Jag älskar den översta bilden...Vad står det på väggen?

Kram Annica

Lisas torp sa...

TACK för härligt reportage från Formex! Tur att man inte var där, jag skulle blivit helt köptokig!!

Oj, så mycket vackert!

Ha en bra vecka!

Kram
Lisa

Radhusdrömmar sa...

Tur att du var där, så du kunde rapportera om allt fint. Finfina bilder också :-)

Kramar Johanna

Viola sa...

Tack snälla du för titten för en som inte var där, var på min skärgårdsmässa i stället. Förstår att det var en upplevelse, ha en skön söndagskväll, kram Viola

Annika sa...

Vad mycket fint du fotat på mässan, massor av insperation..:) Bra för oss som inte var där att du fotat åt oss:)
Kram Annika

♥ Fyra årstider sa...

Blir helt sjuk av dina bilder, så snyggt att man vill ha allt!!
Kram Lotta

Emma sa...

Så mycket fint man kan titta och titta i evighet. Vill ha allt, nästan allt i varje fall:)
Kram Emma

Marie sa...

Hej Ann-Catrin!

Visst fanns det mycket fint på mässan! Kul att du fotade så man kan njuta ännu en gång.

Ha en bra vecka!
Kramar Marie

~~*Pennyshouse*~~ sa...

HEj älskade vän!!!!

Ååå så roligt att få följa med på FORMEX så här på webben....lovely...Lika vackert som ditt hem...*LER*

Kram Nilla

Glitter och Marsipan sa...

Vilka bilder.Och vad mycket saker som man skulle vilja ha.
Trevlig vecka
kram Anette

Willewira sa...

Så mycket fina saker!!!! Jag blir sjuk!!!

Ville också var där.... :(

Tur att du varit där och tagit bilder så vi andra får se... :)

Du har något att hämta hos mig! Du har säkert fått den tidigare, men du är väl värd en till...

Kram Willewira

Anonym sa...

jag säger bara då det ;) underbara bilder du bjuder på, jag blir alldeles knäsvag :) skulle ge min vänstra arm för att gå på formex!

stor kram sara

alegni sa...

FY FARAO, vad mycket fint!!!
*svimmat sen länge*
kram,
ingela

Elzie sa...

Var nog lika så bra att man inte kom iväg till den mässan. Huga vad fina saker. Man vill ha allt!!!
Hoppas du har en bra måndag.
Kram Elzie

spetsar och änglar sa...

Himmel så mycket vackert,blir alldelens mållös.
Måste titta lite mera.

Kram Heléne

Useful Art sa...

Å vad jag önskar att jag hade kunnat vara där, riktigt fina saker!

Trevlig 1a september!
Sara

Dalatorpet sa...

wow sååå mkt fint suck...

Jessan sa...

Jag säger bara: Djup suck....så mkt fint! Kram Jessan

Tidsmästarinnan sa...

Hej min vän,
jag undrar... är det inte hemskt frustrerande att gå och kika på allt underbart och så får man inte köpa med sig något hem...? (Eller har jag fel? Jag har fått för mig att det är så på Formex?)

Vad synd att du missade tävlingen inne hos mig, men jag har nog fler snart för det var väääääldigt kul!

Många kramar
Susanne
PS - växthuset blir helt lööövely!

Anonym sa...

Hallå där!
Tack för SMS...vet inte om jag hann få iväg ett svar innan mobilens batteri lade av...tankspridda jag glömde ladda...
Bilturen upp med vitrinskåp (mycket glas) tog 7 timmar...puh...

Formex lika härligt som alltid...jag har redan satt igång och syr hjärtan till julgranen med text på...såg du dem?
Vackra bilder...jag tror fortfarande du skall ge ut en kokbok med läckra bilder...du är duktig på att skriva, baka/laga mat och ta kort, bra kombination...
Önskar dig en kreativ vecka!
Stor kram,
Bella

Hem och Lycka sa...

Ojoj, hjälp vad mycket snyggt.. kram!

Anonym sa...

eh....
så vitt jag har förstått
råder det foto-förbud på mässan...

hemtrevnad marie sa...

Så mycket vackert du visar!!
Ser fram emot mer bilder, verkar vara mina färger!
Kramis