onsdag 7 april 2010

sweet lemon

Jag är väldigt förtjust i Body Shops Bodybutter, ett bra tag har Almond varit min favorit och jag blev så himla besviken när de plötsligt slutade med "min doft".
Innan påsk gick jag förbi butiken och då var det lansering av den nya Sweet lemon som mina ögon föll på..
Jag gillar verkligen Citron i alla dess former.. som smakförhöjare i mat, sallader, bakverk...en marängcitronpaj har ja mycket svårt att motstå...
Och nu alltså i lotion/doft... ni måste prova om ni går igång på den fräscha doften av Citron, man kan ju alltid ta sig en klick när man är i butiken och testa.. jag tycker den passar fint nu i vår, både i doft och färg


Idag är det grått och trist i huvudstaden, det är verkligen aprilväder.. ena dagen snö, sen sol och idag något mittemellan
kramar
Ann-Catrin

11 kommentarer:

Anci sa...

Tack för tipset ! Det ska jag nog prova.

Kram
Anci

SWEDISH HOUSE sa...

I must go and get a tester and try hmmm the fragrance of lemon reminds me of Summer, just like cucumber too!

Lisas torp sa...

Ja, visst är det härligt med goda dofter!
Den doften måste jag prova! Har hittills mest haft den gamla hederliga Olive, men den är snart slut! De är verkligen ljuvliga de där cremerna!

Ja, jättegårtt här också idag!
Det blir loppis m.m.!
Kram
Lisa

Mamma C sa...

Min burk är snart slut där ifrån. Jag har kört med Moringa ett längre tag. Men ska prova, testa nästa gång jag ska köpa nytt.
Kram mamma C

Anonym sa...

Bra tips! Måste testas! Ha en bra dag i det gråa vädret. Kram Sofia

bakom berget sa...

Bra tips! Lite citrondoft kan ju inte vara fel. Måste testas.
Ha det gott! Kram Åsa.

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej & god fortsättning på våren!

ser hur läcker ut som helst..väl värd att testa.Gillar oxå citroner i alla dess slag :-)

Kramizz nilla

jenny sa...

Tack för tipset. Ska testas nästa gång jag är i butiken. Citrondoft är nog en av de bättre dofterna som finns.

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Citron är en favvo här med! Fräscht och härligt

Kram Annica

Kol och Rosors sa...

Håller med dej, när det gäller Citron & i alla dess former...

ha det så gott & en trevlig helg!
kram
L-Lott

Johanna - vackra skyddsänglar, personliga namnsmycken sa...

På http://item.blogg.se hittar du vackra personliga smycken, för alla! Skyddsänglar, budskapsringar, halsband mm. är bara en liten del av det jag har att erbjuda, välkommen att besöka http://item.blogg.se

Vackra smycken för vackra själar
kram Johanna