onsdag 28 april 2010

vacker byrå

Införskaffat en sällsamt vacker byrå, förut hade jag ett månbord där men tycker att en byrå med sin stora lådor är perfekt som förvaring i ett trångt hus.
Visst är den fin i alla sin enkelhet men med vackra detaljer på sidorna.
Toksvårt att fota nu på morgonen då solen ligger på... men jag klagar inte för oj som man längtat efter det här.



Har ni sett min lilla minipelargon...gud så den blommar.
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Annars är det fortfarande skrutt här, en ilsken huvudvärk som fortfarande nästan förlamar mig.
Ludvig är pigg som tur är men jag går på halvfart.
Ja ja det ska väl gå över,
nnnnnnnnnnnnnnn
Tills dess en stor kram
Ann-Catrin

6 kommentarer:

Lisas torp sa...

Ja, det var verkligen en ljuvlig byrå! Alla byråar och skåp välkomnas av mej - bra förvaring och vackert är det också!

Himla trist med huvudvärk när det är så vackert vårväder! Här lyser solen nu också och det kommer att skära i hjärtat när jag måste åka upp igen!
Krya på dej!
kram
Lisa

Annas skattkammare sa...

hej Ann-Catrin! Här kommer en hälsning från en som också har en förlamande huvudvärk idag.. det påverkar verkligen hela kroppen och humöret!
Så fin byrå du fyndat!
Kram /Anna

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!

så underbar byrå du visar ida....jag har en nästan likadan fast jag har trähandtag...

Hoppas "huvvuvärken" försvinner lika fort som den kom..inget roligt allt.Jag dras med tandvärk...får göra så ett tag till för pengarna räcker inte till lagning just nu efter vinterns kalla & dyra elräkningar...ajajaj..men jag köpte ett munskölj som dödar bakterier så det går ganska bra.. :-)

Kram & krya på dig...!
tänker ofta på din A..hur går det för han...

//Nilla

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Underbar byrå!

Jadu solen har man ju inte varit bortskämd med så man ska inte klaga;)

Kram Annica

PS. krya på huvudet!

Jenny sa...

Hej Ann-Catrin!
Vilken fin byrå!

Inte kul med huvudvärk, hoppas du mår bättre idag.

Ska ta o kika in på din webloppis, var ett tag sen jag besökte den nu!

Kram Jenny

Marie sa...

Vilken vacker byrå och så söt den lilla minipelargonen var!

Hoppas du kryar på dig snart, inget kul att må dåligt!

Ha en trevlig Valborgsmässoafton!
Kram Marie