söndag 20 februari 2011

invigt

Man är väl aldrig så nöjd som med sitt senaste projekt.
Vårt tv/gästrum känns befriande fräscht  och nytt fortfarande och jag bli glad när att se det när jag går upp på övervåningen.
Det är mest tänkt för Ludvig och hans kompisar när de vill se på tv; dvd eller lyssna på musik.
han har sitt rum precis i anknytning till det här så det är jättebra
Jag har efter fotograferingen satt in en vinylspelare där inne också.
Men sonen var högst skeptisk när jag förde tv- rummet på tal.. 
-men perfekt ju... där kan ju ni sitta, du och pappa, jag sitter nog där nere i allafall..
 trodde han ja...



Men nu när det är invigt så tycket t om   tonåringen att det var helt ok.. och mer än det faktiskt.
De hade så mysigt där inne med en mamma som poppade popcorn och hade en helt nygjord kladdkaka att bjuda på
 vad gör man inte för de "små"
Det är alltid roligt när det är kompisar här hemma.. tro inget annat men gärna på avstånd emellanåt.

Ny vecka nya tag..
 vi går nu in på den femte månaden med snö... 
vi bor i ett fruset land hörrni

Varma kramar
A-C

12 kommentarer:

Hanna sa...

jätte fint.

Ha en bra dag!
Kram
Hanna

Mina drömmars hus sa...

Otroligt sött bord!!!
Ha en skön vecka
AC

Anneli sa...

Hejsan.

Så fint du gjort.....

Önskar dig en härlig vecka,
Kram Anneli.

Trivsamma förändringar sa...

Din tonåring kommer nog stortrivas i det nya rummet!

Kram Maria

Det vita dårhuset sa...

Snyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyygt!!!!
Älskar att ni lämnat mellan plankan naturell ;)

Kramar Erika

Ljusa vardag sa...

Blev RIKTIGT fint! Bra jobbat! Ojoj vad gött med kladdkaka, min favorit. Ha en fin måndag. Mvh Anna

Lisas torp sa...

Åh, du har verkligen fått till det rummet! Oj, så snyggt det är och de där bokstäverna är urläckra till det hela....!

Ja, tala om vinter, den känns nästan helt tröstlös, och imorse snöade det....IGEN!!!
Men vi får tänka att ljuset har i alla fall kommit tillbaka - åh, så skönt!!!!
Kram
Lisa

Radhusdrömmar sa...

Vad fint, där blir väl ett perfekt rum för honom och hans kompisar att hänga :-)

Kul att du kikar in hos mig ibland och tack för kommentaren.
Jag kikade in på din webloppis och är väldigt sugen på halvmånebordet....får fundera och så mailar jag dig i så fall.

Kram kram!!

Mamma C sa...

Vilket rum, så jättefint. Måste vara toppen när man har en massa kompisar hemma.
Kram mamma C

kavallinskan sa...

Jättefint rum!

Unknown sa...

Men va fint det blev!

Ps!! Du har mail!!

kram Anna

Marie sa...

Vad fint det blev Ann-Catrin!!! Förstår om du är nöjd!!

Trevlig kväll!
Kram Marie