fredag 25 februari 2011

Vet ni...

Nu när ni läser det här är jag på väg till soliga Florida och Miami beach.
Det ska bli helt underbart att få känna varm sand mellan tårna, bada, sola och åka på roliga utflykter.
Men vet ni... har glömt att berätta att när jag besökte Antikmässan för någon vecka sedan hittade jag en helt ljuvlig gammal trädgårdsmöbel.
Tror ni jag är sugen att få möbla om i växthuset... om jag är alltså.
Nu står den i vår bod så länge.
Jag hade faktiskt planerat att när jag kom hem från semestern kanske kanske kunna börja så smått där inne.... men det var innan den här sista snömockan och kylan kom.
Nu vågar jag knappt drömma om det... eller det är nog det jag ska göra kanske så går det kanske ii uppfyllelse..



Tack för alla peppningar inför tandläkaren...
 jojo ett stort hål var det i tanduslingen, och tydligen väldigt nära en nerv..
 tandläkaren vågade knappt yppa men var ju nödgad att tala om att jag kanske var tvungen att rotfylla om jag fick tandvärk efter behandling...
 ni kan tro jag var nervös när bedövningen släppte.. 
men nej inte det minsta värk så då är nog faran över..
 tack och lov, för att behöva uppsöka tandis i ett annat land och dessutom på semester låter inte som någon höjdare.

Har ni lust så hänger ni med mig till landet i väster,
 jag kommer säkerligen göra något eller några inlägg under tiden..
Det är så roligt att ha bilder på bloggen även från semestrar då det är som en dagbok för mig
 annars hoppar ni helt enkelt över min sida tills jag är hemma igen.
Kramar i massor
Ann-Catrin

13 kommentarer:

Jessica sa...

Är det ditt växthus? Herregud, jag dog en liten smula...Tänk att tillbringa soliga vårdagar där...


Hoppas du får en underbar semester och skall bli roligt att få se bilder!

Kram Jessica

Anonym sa...

Trevlig resa!
Ha det gott
Marika

SWEDISH HOUSE sa...

Hej AC
Din vaxthus det ar saaa fint!
Trevlig resa
See you soon
LOVE PEACE enJOY
Julie
x

Lisas torp sa...

Åååh, ditt växthus är såååå ljuvligt! Kul att få se lite bilder på det igen och så spännande med en ny möbel!!!

Önskar dej en härlig semester over there!!!
Kram
Lisa

Mitt hvite hus sa...

Kos deg masse og nyt ferien... høres helt perfekt ut..
Nydelige veksthuset ditt..

klemmer 0))

Videunge design sa...

Jag älskar att sy och skapa för små och stora mirakel! Sortimentet varierar efter skaparlusten. Det kan av den anledningen finnas skäl till att titta in ofta. Vissa produkter finns det bara en eller ett fåtal av. Vill Du ha unika produkter har du kommit alldeles rätt! Mine-produkterna är mer riktade mot ungdom/vuxna och hem. Kika gärna in! / Anki

http://videunge.blogspot.com/

Helene sa...

For et vakkert växthus! Drømmer om vår jeg også...

emblas-kanel sa...

God tur! Kos dere i varmen, det blir godt etter en lang og kald vinter. Gleder meg til å se bilder fra ferien.

Klem fra Eva :-)
PS: Bra at webshoppen bare skulle ha semesterstengt :-)

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Åhh nu fick du mig verkligen att längta efter våren då man får ge sig ut i trädgården...

Ha en underbar resa

Kram Annica

Linda sa...

Åh vilken trevlig blogg jag fann! Så fint växthus ni har! Nu fick jag riktigt vårkänslor! ;)

Många smarriga recept hann jag också se! Nu ska jag kika vidare här inne hos dig!

Ha en trevlig helg!

Kram LInda

Hanna sa...

Härligt. Där var jag för precis ett år sedan. Vi skall även åka dit till sommar igen.
Ha en fortsatt fin helg.
Kram
Hanna

n o r d i n g å r d e n sa...

Åh, ditt växthus är verkligen avundsvärt!

Ha det så mysigt i Florida, ser fram emot inlägg därifrån! Mari.

Hildas hem - Sofia sa...

Då jag går i växthusdrömmar så trillade jag omkull av beundran när jag såg bilderna av ditt växthus. Underbart!
Trevlig semester :)

//Sofia