torsdag 16 september 2010

färgklick

Köpte ett par nya cafe au lait skålar för någon vecka sedan.
Ib Laurssen hade fått in nya i lite färg.
Jag tycker det är snyggt att bryta av det vita med något färgglatt och sen är de ju så användbara med.
Till morgonfilen, godiset, soppan.
Ja jag använder dom till mycket och har en hel drös i samlingen.
Dock är de här de första nya jag köper.

Oj så var det helg nu igen. Tänk vad det går fort, Ludvig kommer hem idag då han varit på klassresa, kan tänka mig att det är en tröttis vi får hem.
Lite god mat blir det ikväll och antagligen tv-tittande..inte mycket mer man orkar så där när veckans arbete är slut..
Röstat har jag redan gjort  för jag har ont om tid i helgen då vi har mycket jobb...
En stor kram och trevlig helg
Ann-Catrin

14 kommentarer:

junhe sa...

"din" färgklick har jag också i mitt kök! köpte av en väninna dem när hon skulle förnya sig lite *hihi*. när man är sjukskriven blir det inte så mycket "cash" i plånboken och man blir så glad när man får erbjudanden om att köpa sånt man vill ha/behöver till en billig peng!
ha en bra helg// kram junhe

Skatan sa...

Godmorgon A-C!

Jag gillar de där svaga och lite dimmiga pastellerna! Jag fösöker föra in några av dem nu när vi gör om här hemma. Som lagoma små färgklickar mot det i övrigt enkla.

Njut av morgonkaffet :)

kram

Anna

Rose Garden Malevik sa...

Pasteller e fint :)
Visst är det skönt med helg......
Ha det gott
Håkan

Livsnjutaren sa...

Önskar dig en trevlig helg.

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Länge sen jag besökte din fina blogg. Hoppas att du har det bra. Ok att jag länkar så att jag hittar dig igen? Ha det gott. Kram

Anonym sa...

Jättefina skålar ! Allt måste smaka gott i dom, :)
Kram Marie

Anonym sa...

Önskar dig en riktigt fin helg !
Kram Marie

Mitt hvite hus sa...

Fine skåler du har... ja disse kan brukes til så mangt..

nyt helgen =)

klemmer =)

Blogg by Maliin Stoor sa...

Underbara!

Hoppas du får en skön helg och fredagskväll


Maliin

Anci sa...

Jättefina skålar ! Jag hoppas att du hinner njuta av din helg också :)

Kram
Anci

SWEDISH HOUSE sa...

Hej Ann Catrin

Thank you for your comments and You have 3 entries into the drawer thank you for adding my blog giveaway button.
Have a LOVELY weekend
LOVE PEACE enJOY!
Julie
x

P.S. Home to London tomorrow when do you go to London again? I will also be in S'holm FRI/SAT 24/25th
perhaps I can stop by?

alegni sa...

hihi, jag skrattar lite åt din färgklick, som är så grann så det nästan gör ont i ögonen ;) en fin färgklick är det dock :)
hoppas du inte stressat ihjäl dig i helgen!
kramkram
ingela

Annas skattkammare sa...

Jättefina cafeskålar! Fint med något som bryter av lite.. =)
Önskar dig en skön söndagkväll!
Kram /Anna

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Fina:)

Kram Annica