måndag 20 september 2010

soffbord

Tror faktiskt inte  jag visat vårt soffbord.. vi bytte ut vårt gamla till det här i våras och jag gillar det så mycket.
Ett vackert antikt skrivbord som fått benen amputerade för rätt höjd,
( inte av oss dock..vet inte om jag skulle klarat av det för det var så fint)
Så perfekt med lådor där man kan slänga ner fjärrkontroll, tidning, ljus och annat  som annars täcker större delen av bord.

och har ni sett de underbart vackra beslagen.. det är de som gör "det" eller hur... ja de svarvade benen gör ju sitt också förstås.
Måndag och ett uppvaknande efter valdagen med besk eftersmak... ett mycket kallare Sverige är jag rädd, det känns otäckt och skrämmande

Kram och var rädda om varandra
Ann-Catrin

12 kommentarer:

Anneli sa...

Hejsan.

Mycket snyggt ( och praktiskt )med lådorna som kan gömma undan fula fjärrkontroller.

Skåpet bredvid var mycket fint.

Håller med....ett kallt och egoistiskt Sverige kanske väntar...

Ha det gott,
Kram Anneli.

Skatan sa...

Ja nog smakar det beskt i munnen idag! Jag instämmer till fullo. Riktigt ledsamt. Man hinner med mycket elände på fyra år!

Jag har också ett liknande bord. Och ja, det kändes när jag satte sågen i det :)

Ha en fin dag.

Anna

Ainosofia sa...

Beautiful home <3

AS (Fin)

emblas-kanel sa...

For et vakkert bord! For en god idé å bruke skuffene til å gjemme fjernkontroller etc.
Mitt neste sofabord skal ha skuffer.
Klem fra Eva emblas-kanel

Mitt hvite hus sa...

Kjempeflott bord.. så greit med skuffene man kan gjemme litt av hvert i da..

likte stolene dine også.
hga en fin fin dag videre 0)

klemmer =)

Sunnanvind sa...

Hej!

Ditt soffbord är verkligen snyggt, svårt att hitta såna fina som sticker ut lite ur mängden.

ha det bra!

Hälsningar Carina

Mamma C sa...

Mycket snyggt och praktiskt oxå. Beslagen var superfina.
Kram mamma C

azalean sa...

Wow vilket snyggt soffbord...sådant skulle jag gärna hitta och ha hos mig!
/Anita

lyckebrants lycka sa...

Mycket snyggt soffbord, har letat efter ett snyggt soffbord men de är svåra att hitta!
Blir ju sugen att såga av beben nu på mitt gamla skrivbord : )

Ha en fortsatt fin vecka!
Rose-Marie

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Tjusigt soffbord! Så praktiskt att kunna använda lådorna till fjärrkontroll och annat smått o gott.

Kram från Australien♥

Anonym sa...

Hej !
Vilket underbart bord du har ! Så praktiskt med de små lådorna att som en kommentar var, kunna lägga i t ex fjärrkontrollen och annat smått som man behöver till hands.
Allt är vackert på bordet, de fina benen, beslagen modellen.
Önskar dig en fin Tisdag !
Hälsningar från Marie !

Annas skattkammare sa...

Hej! Men vilket fint soffbord! De där med svarvade ben är så ljuvliga, och beslagen på detta var ju bara wow!
Kram /Anna