lördag 4 september 2010

h ö s t

Fortfarande rätt tidig morgon och vädret lovar gott,under dagen ska jag ut och tampas med alla getingar som älskar den sörjiga massa av söta plommon som rasar ner från trädet just nu.
kratta upp dom, och alla äpplen ska vi inte tala om.
Är det någon mer som är lite trött på att klippa gräs... har aldrig varit med om att den fortfarande växer så fort..
Undrar hur många gånger till man hinner klippa.. jag längtar ingalunda till vinter, nej nu hoppas jag på en lång skön höst..
Jag vill önska er en härlig söndag och en fin start på nya veckan
kram
Ann-Catrin

11 kommentarer:

Anci sa...

Tack detsamma ! Vilket fint skåp du har, solrosorna passar också perfekt nu.

Kram
Anci

Marianne sa...

At slå græs er bare surt arbejde - men meget pænt, når det er gjort.Der er kun mig til dette job, for jeg bor alene. Jeg har derfor købt en havetraktor til at slå græsset. Så gør det ikke noget, at det at blive langt inden jeg slår, for traktoren kører gennem alt.
Knus MARIANNE

Lantliga drömmar sa...

Ja inte är det roligt att klippa gräs . Men här har maken och sönerna tagit det som sin uppgift så jag slipper. Nilla

SWEDISH HOUSE sa...

Hej Anne-Catrin

Har en trevligt host!
Jag kommer till S'holm 19 September
kanske jag kan kommer till din 'loppis'?

Tack saa mycket
Julie
x

Rose Garden Malevik sa...

VISST ÄR DET HÄRLIGT........VILKET HÖGTRYCK :)
Fint skåp :)
Ha det gott
Håkan

Mamma C sa...

Det har varit några fina höstdagar nu. Hoppas din söndag gav sol hos dig med.
Kram mamma C

Mitt hvite hus sa...

Herlige høst dager..med deilig sol... bare å nyte...

og for noen flotte bilder du deler med oss..

ha en fin uke start i morgen..

klemmer 0)

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Härligt med små solar inomhus:)

Kram Annica

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Härligt med höst!
Jättefint skåp... fina bilder och mysig blogg!

Kram från Australien♥

purple area sa...

Så snyggt, skåpet och jag gillar de tomma ramarna!!

alegni sa...

för första gången i mitt liv har jag inte klippt gräset en endaste en gång. har haft så ont i vristen hela sommaren att jag sluppit gå på vår ojämna gräsmatta...
kram
ingela