tisdag 28 september 2010

i sin helhet

Här ser ni lite mer bilder på vår järnsäng som nu står där och lockar närhelst man vill ta en lur under dagen.
Tyvärr hör det ju inte till vanligheten att man har tid med just det men..
Det jag gillar särskilt med sängen är mässingdetaljerna, de harmoniserar  med allt det ljusa och bryter av fint.
Anledningen att jag stängde till min webloppis var att jag glömt bort att andas.. tänk så viktigt det är,
Jag var tvungen att dra i handbromsen en smula och stanna upp.
ursäkta alla ni som inte fått svar på mejl, idag kommer det svar till er..
Nu har jag återhämtat mig och ni är så välkomna att kika in igen om ni har tid och lust.
Kram på er
A-C

8 kommentarer:

Designing good life -Sarah sa...

Tänk så härligt det hade varit med en riktig vilopaus mitt på dagen. Siesta är inte så dumt...

Livsnjutaren sa...

Wow vilket tips du gav mig,skåpet med dörrar av gamla fönster. Tusen tack jag har ju fönster som bara står. Jippi!

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hej Ann-Catrin
Nu var det ett tag sedan jag var här inne hos dig och hälsade på... Så det var mycket att kika på :)
Vilken underbar järnsäng, och så fint det blev i rummet!
Och skåpet ovanför med de gamla fönstren är också underbart...
Kanon alltihop... Nu ska jag kika in på din webloppis också...
Kram
Marie

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ dette var vakkert.... det skapet var råfint... jeg hadde nok lagt meg der om ikke for mer enn 1 min av gangen ....

Nydelig =))=

klemmer 0)

Annas skattkammare sa...

Hoppas du har lättare att andas nu så du får tillfälle att njuta i din sköna säng! Så vacker den är!
Kram på dig!
Anna

Lisas torp sa...

Så underbart att ha en så fin dagbädd - bara att ha den där gör ju att det ändå finns möjligheten att ta sej en liten vila då och då!

Så många vackra saker du har, allt ser såååå inbjudande och vackert ut!

Önskar dej soliga och sköna höstdagar!
Kram
Lisa

Nanna sa...

Vad du är duktig på att tänka på dig själv! Att stanna upp o andas är super viktigt o bara tänka på sig själv ett tag.
Rummet du visar är supermysigt :)

Hem och Lycka sa...

Så ljuvlig säng!

Bilden jag lånade från dig finns nu här; http://hemochlycka.blogspot.com/2010/09/dockhus.html

kram Mia