fredag 10 oktober 2008

Ni som vann!

Jag skulle vilja ge alla en vinst... ni är ju så himla gullliga allihop.
Så roligt att så många ville vara med och att så många som inte brukar ge kommentarer gjorde det NU!
Men nu fick Ludvig säga nummer och så här blev utfallet:
Klänningsgömman vann Johanna med Radhusdrömmar
Tygpåsen vann Lotta med bloggen En vilsen loppa
En valfri grytlapp får Ingela från Finland med sin blogg Alegni in office
Mejla era adresser så kommer de till ER snart

Nu ska jag mysa med mina döttrar ikväll.
Vi ska äta krabba och titta på Idol.
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Ha en skön fredagskväll
mmmmmmmmmmmmmm
KRAM
Ann-Catrin

19 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

GRATTIS till vinnarna!!!

: )

Vacker bild...och krabba är GOTT..!

Trevlig helg, kram

Jenny

<3

Unknown sa...

Grattis till vinnarna!

jag ska strax se idol med mina tjejer med, annars ska jag scrappa i helgen nu när jag är lite invalid

Ha det så gott

Kram Lena

Mitt hvite hus sa...

gratulerer så masse til de heldige vinnerne=)
Kos deg masse i helgen=)
klem =)

Veronica sa...

Grattis till vinnarna!!!
Trevlig helg!!

Kram Veronica

n o r d i n g å r d e n sa...

Grattis till alla dina besökare Ann-Catrin, du har en ljuvlig blogg och minst lika ljuvligt hem! En sån vacker bild, är det kastanjer i lyktan, spå fint! Krtabba låter gott, jag tittar på Idol från å till.. ha en mysig helg!!!

Mamma C sa...

Grattis till vinnarna.
Kram Mamma C
Ha en bra helg

Annas skattkammare sa...

Tredubbelt grattis till alla tre vinnarna! Trevlig helg! Kram /Anna

Dalatorpet sa...

Congrats winners

Anonym sa...

GRATTIS till vinnarna :)

Trevlig helg.
Kram!

Flisan - Alldeles Vardagligt sa...

Får också ta och gratulera dina vinnare!! :)

Här var det också Idol-tittande i går kväll, ingen krabba dock ;)

Ha en skön lördag!

Kram
Flisan.

alegni sa...

VAD ROLIGT! tusen tack snälla a-c! jag väljer den ljusaste grytlappen - det är ju vitt,grått o svart som gäller i höst :)

vi tittade också på idol med sonen o hans flickvän, fast vi åt choklad istället (ajabaja!). ikväll blir det kräftskiva!
tack igen!
kram,
ingela

Lily of the valley sa...

Grattis till vinnarna!

Ha en härlig helg
Kram Lily

C De-sign sa...

Hej
GRATTIS till de lyckliga vinnarna! Krabba+döttrar+idol låter som en perfekt kombination, hoppas att ni hade det trevligt!!! Önskar dig en fortatt skön helg! Kramar fr C

Anonym sa...

Vilket härligt vinstregn!
Ha en trevlig helg, kram Sandra

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Grattis till vinnarna! :)

Vilken härlig bild du har tagit och hoppas att ni hade en härlig kväll!

Hehe jo nu har tvn kommit men datorn kom inte igår eftersom leveranskillen "inte kunde öppna dörren" !! Kul va? :/ Så nu hoppas jag att den kommer på måndag!

Kram o ha en fin helg!

Susanne

Radhusdrömmar sa...

Va...vann jag? Vad roligt :-)
brukar aldrig vinna på såna här utlottningar.

Jag mailar dig min adress.

Kram Johanna

Anonym sa...

Ditt hem är verkligen underbart vackert! Efter att jag sett att du fixat i ordning skrivbordet så gjorde jag detsamma, och vilken skillnad! Tog färgen Antikvit (matt) och det blev så vackert!

jag hoppas det är Ok för dig att jag länkar till min sida där jag säljer handgraverade armband och halsband för en billig peng,
mer information och bilder på mina hantverk kan du hitta på:
http://item.blogg.se

Brunkullan sa...

Wow vilken söt lykta!

Och grattis till vinnarna:)
Susanne

Anonym sa...

Oj vad jag har missat inlägg här hos dig... får kommentera dom nu en efter en...

Grattis till alla vinnarna !

Och vilken otroligt vacker bild med den fina lyktan.

Kram Kram