onsdag 8 oktober 2008

Fira med MIG!!

Vad är det för en dag? vad är det för en dag? nej det är ingen vanlig dag för det är bloggens "firardag" hurra hurra hurra!
Jag firar 100 000 besökare, kan ni tänka er, det är stort, det är mäktigt och jag är så stolt och glad att jag började blogga i slutet av november förra året.
Tänk vilken glädje det har givit mig att träda in i den underbara bloggens värld och träffa så många härliga, fantastiska, roliga och kreativa människor.
Att vara välkommen in i era hem som ni så frikostigt bjuder in mig i, få idéer, tips, dela både glädje och ibland en smula sorg och tankar med ER!!
Detta måste ju bara firas med en liten utlottning här på min sida!!
bara att skriva en kommentar här så drar jag en vinnare på fredag kväll!!
Ni måste inte ha en egen blogg.... alla är välkomna!


ÅRETS SISTA BLOMMOR FRÅN VÅRT LANDSTÄLLE I DALARNA!!
Tack mamma!!!

1: a Pris

2:a pris
Tygpåse med plastad botten


3: e Pris
Valfri grytlapp.

LYCKA TILL!!

Ann-Catrin

Tillägg: Ni som är intresserade av ett otroligt vackert skrivbord, kanske en blogghörna. Kika in i min webloppis

73 kommentarer:

Hannis sa...

Grattis,grattis!!
För min del är jag rysligt glad att du bloggar.
Inspiration för mig//Kram Hannis

Anonym sa...

oj oj oj så många besökare du har haft Grattis !!

Willewira sa...

WOW!! Inte dåligt!!!

Ett stort GRATTIS!!!!

Håller med Hannis... väldigt glad att du finns här i bloggvärlden!!

Kram! kram!
Willewira

Karin Lindström sa...

Hej Ann-Catrin!

Jag måste ju bara gratta och kommentera! Så roligt med alla besökare. Jag är ju en flitig läsare av din blogg så jag är jätte glad att du delar med dig av ditt vackra hem!

Tack för all inspiration!
Kramar
Karin

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Stort grattis!
Och visst är det skoj med alla dessa fina bloggar, där vi kan dela med oss av inspiration och idéer.

Jenny Oak Fae sa...

GRATTIS*GRATTIS*GRATTIS!!!

: )

Finfina priser du lottar ut..!

KRAM, Jenny

<3

Stämningsfullt sa...

Hej!!
Grattis grattis till hundra tusen!! Vad roligt :)
Jag vill såklart hemskt gärna vara med och tävla om de fina vinsterna du lottar ut :)
Ha det gott!
Kram!

Annas skattkammare sa...

Grattis till 100 000 besökare, det är mäktigt!! Men inte alls konstigt, din blogg är full av inspiration och trivsel! Härliga vinster.. självklart vill man vara med och tävla! Kram /Anna

Anonym sa...

Grattis till alla besökarna, varav jag är en. Du är en stor inspirationskälla :o) Kram

Vardagslycka sa...

Grattis till alla besökare!!!
Och det är inte alls konstigt för du är en stor inspirationskälla!
Det är alltid lika kul att kika in här!
Ha en fortsatt fin vecka!
Kram, Carina

Anonym sa...

många grattiskramar från mig med!! Vad härligt med bloggkalas hos dig!
Hoppas du fortsätter blogga för evigt, din blogg är en av mina absoluta favoriter ju!!

Många varma kramar och hurrarop till dig!
/Susanne (Tidsmästarinnan, men det går ju inte att logga in just nu!!)

Anita sa...

Gratulere såååå masse! Skjønner at du har mange besøk så utrolig koselig blogg som du har! Blir nok rift om premiene her ja, spennende åse hvor mange kommentarer du får!! KOs deg med feiringen! Klem!

Kari sa...

GRATULERER med jubileum! Abonnerer på bloggen din og jeg koser meg med hvert nytt innlegg og bilder. Ha en fin dag! Hilsen fra Kari :-)

Ivars sa...

Grattis till 100 000! Tittar in titt som tätt och får massor med inspiration så tack!

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

GRATULERER! Oj hvor mange det er... så moro for deg ..og husk du er til stor glede for oss som er heldige å ha oppdaget din blogg og som får ha deg som bloggevenn!
Stor klem

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

GRATTIS DU UNDERBARA KVINNA !!
Inte ett dugg förvånad :-)
Tack ska du ha för allt DU GER ! Älskar din blogg , den är så inspirerande , personlig , du bjuder verkligen på dig själv ,ditt hem och din familj .
Du har verkligen känsla !
I love you !!
(vinner jag nu ;-)
Många beundrande kramar /Loppan

Elzie sa...

Grattis. Och du milde tid! Att lyckas samla ihop så många kommentarer på bara de månaderna. Inte dåligt.
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

Lisa sa...

Å grattis!!

Karin i Villa Grå sa...

Tjoho - A-C:s blogg borde vara ALLAS favorit (och är det säkert också)! :-)

Jag är så GÄRNA med i din utlottning, det är så fina priser!

I morgon kväll kan du väl spetsa öronen lite? 18:30 drar "High school musical" på is igång i Globen och äldsta dottern och jag finns på plats. Jag funderar allvarligt på att ta med mig något att läsa, men risken är att dottern blir en smula stött...

Jag missade när jag passerade 100000 besökare, jag hade min paus då :-( Fast jag räknar alla besök då, inte bara de unika. Nu siktar jag in mig på att ha en utlottning eller något sådant när den 111111:e besökaren tittat in ;-)

Din blogg är bäst, det bara är så!

Kram!

Karin

Anonym sa...

STORT GRATTIS :)
Det är inte konstigt att du har haft så många besökare för du har en enormt mysig blogg som man med glädje återkommer till :)

Jag är jättegärna med i utlottningen, tycker sådant är så spännande :)

Kram!

Anonym sa...

Tack för en uppfrikande pratstund...tänk vilken skön dag jag fick...slapp ju bokföra och göra annat trams...istället fyllde jag på mitt själsliga kapital...tack för att du finns och tog dig tid!
Stor kram,
Bella
PS. Höll på att glömma gratulera..."Hipp Hurra" till 100 000 besökare! Så klart vill jag vara med i din utlottning...så fina vinster!DS.

maano sa...

grattis !

Lallis - liv och leverne sa...

Grattis, vad kul:)
Hoppas på en fin kväll för dig.
Kram Lallis

Från A till O med Jenny sa...

GRATTIS vad kul med så många besökare....vad kul med en utlottning
Kram

Anonym sa...

Många stora grattis till alla besökare du har ! Visst är det roligt när man ser att så många uppskattar det man skriver och visar.

Hit kommer jag nästan dagligen av just anledningen av att du har så fina inlägg och dom ger mig massor med inspiration.

Ha en fortsatt trevlig dag !

Kram Kram

Lotta sa...

Grattis till de 100000.
Där ligger jag i lä :) Har långt kvar dit...får se om man orkar så länge.
kram Lotta

Veronica sa...

Jag instämmer med föregående! Tack för att du finns och inspirerar oss!!

Kram Veronica

Livets njutning sa...

Grattis! Kul att du får många besökare till din blogg. :)

Hittade hit nyligen och gillar det jag läser. Ska läsa lite mer nu.

Ha det gott!

Jenny

Klarafina sa...

Grattis! Otroligt många besökare. Vad kul!

Anonym sa...

Grattis!!!!

Vad rolligt med så många besökare och vilka fina priser du lottar ut

Kram LEna

Viola sa...

100 000 otrolig summa, jag är glad som kommit över 5000! Ett stort GRATTIS till dig och din så härliga blogg! Ha en bra kvöäll, kram VIOLA

Evelina sa...

Ett stort grattis till dig!

Kram Evelina

Mariana sa...

Inte bara jag som uppskattar din blogg:)....
Tack för allt du delar med dej av...

Lilla Blanka sa...

Hej goa Ann-Catrin!

Åhh 100.000 GRATTIS till dig och din underbara blogg!

Jag blir alltid så glad av din blogg och du har så mysiga bilder så inspirationsbarometern går i taket när jag kommer in och kikar, alltid! :)

Sen är du ju så go också, det är verkligen härligt med bloggvärlden, den är som en jättestor familj :)

Kraaam
Mia

Mamma C sa...

Grattis till dig så himla kul. Klart man vill vara med i utlottningen.
Kram mamma C

Lisas torp sa...

JÄTTEGRATTIS TILL DEJ! Och så många besökare - det vittnar om att din blogg är populär och undra på det sååååå jättefina bilder som du visar från ditt vackra hem!

TACK för att du delar med dej så frikostigt och inspirerar!
Självklart vill jag vara med i utlottningen!
Kramar
Lisa

Vikeskärs hem och vardag sa...

Grattis :) Tävling vill man ju gärna vara med på...

Karin sa...

Åhh så roligt och grattis! Förstår att det är många som kommer tillbaka till din fina blogg. Självklart vill jag vara med och tävla. :)

Så fina skapelser i inlägget nedan? Har din dotter gjort något av dem?

Kram Karin

Anonym sa...

Vilka fina vinster du har! Självklart är jag med och tävlar. Tipsade om utlottningen på min blogg också.

Mitt liv - Mina drömmar sa...

grattis och hurrarop hörs härifrån mig:)

Kram Annica

Anonym sa...

Oj oj oj! Så många besökare är verkligen en bedrift! GRATTIS!
Jag är gärna med och tävlar... :-)

Bodil sa...

Gratulerar till 100.000 besökare. Inte konstigt alls, din blogg är så otroligt fin och intressant. Självklart vill jag vara med i utlottningen.
Vilken tur jag hade med vädret i Stockholm. Visserligen en hel del inomhusarbete - vi målade och tapetserade ett vardagsrum och en innerhall. Supersnyggt resultat.
Kram

Zizzi sa...

Grattis till alla besökare! men det är ju förståeligt att alla återkommer, då din blogg är en stor inspirationskälla, i alla fall för mig. Jag älskar att läsa om hur du piffar, och donar, möblerar, och städar hemma. Och så har du ju ett sånt fint hem också! Du var faktiskt en av de första bloggarna jag började läsa, när jag började läsa bloggar, men det är först nu på senare tid, när jag "lärt känna dig" mer som jag har börjat kommentera. Vilka fina saker du lottar ut! Håller tummarna för mig ;-)
KRam cissi

Anonym sa...

Grattis till besöksantalet!

Jag är gärna med och tävlar

jag har länkat i min blogg:

http://mammamuh.blogg.se/tavla

Anonym sa...

Ett STORT GRATTIS till dej och din blogg! Alldeles snart skall jag ha långsemester, och då skall jag börja ändra och pyssla. Kul att man får många tips och inspiration från alla era bloggar!
Nu hoppas jag på tur här!

Emma sa...

Grattis. Oj 100 000 det är ju en del. Din blogg är fantastisk, så det är inte så konstigt:)
Klart man vill vara med i din utlottning.
Kram Emma

Mitt hvite hus sa...

En stor gratulasjon til alle dine besøkende på bloggen . Du har jo en kjempekosleig blogg , så jeg skjønner du får mange besøk=)

Nyt dagen Klem =)

Mitt vita hem sa...

Grattis till din framgångsrika blogg. Du är en av mina absoluta favoriter. Jag hoppas att du kommer att hålla på att blogga i all evighet. Du ger så mycket inspiration och tips.
Jag är gärna med i tävlingen.
Kram Heidi

Anonym sa...

Hej ! Grattis Grattis till alla besökarna !! Det är så härligt inspirerande att kika in hos dig ju. Så det är inte konstigt att du får så många besökare. Och jag återkommer ofta ofta för att se om det kommit något nytt, fint att se. Måste bara säga att jag är sååå nöjd med min plåtskylt jag köpte av dig ! Den står i mitt gamla platsbyggda köksskåp där det finns en öppen hylla och resten skåp. Det blev sååå fint ! Tack ! Kram från Pernilla i Skövde

Jessan sa...

Men åh! Grattis till så många besökare! Det är inte konstigt att vi vill hälsa på "hemma hoss dig" Du har det så vackert omkring dig,och ger så otroligt mkt inspiration! Tack för att du "bjuder hem oss"!
Var rädd om dig! Kramar Jessan

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej älskade vän!

Jag niger å gratulerar....(trummvirvel)
Är så tacksam för att jag funnit dig.du inspirerar mig som bara den...*LER*...eller ni, maken är ju inte dålig han heller...;-)

Hoppas du håller på i all evighet med att blogga.

Kramizzzz
Nilla

alegni sa...

*firar*
stort grattis, med den här farten är du snart uppe i en miljon :)
kram,
ingela

MammaKarin sa...

Grattis ! vad roligt för dig med att så många är inne och läser. Jag är en utav dem som läser men inte lämnat någon kommentar.

Radhusdrömmar sa...

GRATTIS!!!!!!!!
Vad roligt med så många besökare.
Det är du verkligen värd.

Kul med tävling klart jag vill vara med.
Och vad synd att vi inte kunde ses på mässan, vi får ta en fika någon dag efter jobbet snart.

Kram Johanna

Useful Art sa...

GRATTIS A-C!!
Kul att du har så många besökare, men jag förstår ju varför ;)

/Sara

Annika sa...

Grattis till alla besöken =)
Klart att man vill vara med och fira ; )

Kram Annika

Anonym sa...

Gu va kul med så många besökare. Grattis till dej. Och hoppas på ett grattis till men och att jag vinner nån av dina fina priser!

My Lovely Things sa...

Hej min goa vän!!
grattis kära du till alla besökare..Jag stor gillar din blogg..så inspirerande och härlig blogg..
Jag vill jätte gärna vara med i utlottningen..
Kram anna

ängeln i vitt sa...

Stort grattis till dig A-C. Herregud så mycket besök alltså. Och vet du? det är inte alls konstigt att folk tittar in till en inspirationskälla som dig.

Ha det gott vännen
Kram Carina

Anonym sa...

Stort grattis! :D
Jag vill gärna vara med i din fina tävling :D

IKT i min vardag sa...

Stort grattis! 100 000 det är många det! Tack för bulltipset! Såna tips som snabbar på det lite gör mig glad.

Kram Linda

Anna sa...

Wow! Grattis till så många besökare! Jag förstår att du har massor av besökare eftersom du har en underbar blogg och ett lika underbart hem!

Självklart vill jag vara med i utlottningen:)

Kram
:)Anna

Brunkullan sa...

Grattis!! Och vi är så glada att du bloggar och ger inspiration:)

Och varför måste du lägga ut skrivbordet nu då när jag är så pank...;) Underbart!

Susanne

Ann-Sofi sa...

Grattis! vad kul! Din blogg är så fin så jag förstår att du har många besökare! vad kul med loppisen(:
Mvh ann-sofi.

http://tindralen.blogg.se sa...

Jag är med och tävlar ! :)
Skicka besked till mailadressen: madeleinecarlsson@live.se

Unknown sa...

Alltså jag får gåshud av alla dina vackra bilder! Skulle man kunna få bo i ditt kök?
Är så ny i bloggvärlden men är överlycklig att jag börjat, bättre sent än aldrig. Hittade dig via Blocket då jag tog en liten paus från bloggandet. Underbart skrivbord!
GRATTIS till hundratusen!
Kram Malin :)

Lena sa...

Grattis med så mange besøkende!!!
Fant siden din via Faster Atta - så nå tror jeg faktisk du blir lagret hos meg! Alltid koselig å besøke noen nabolandbloggere også!!!

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Inte för att jag tror att jag får en extra chans ...men jag tänkte bara önska dig en skön helg !!
Kramar/Loppan

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hurra för dina hundratusen! Javisst är det mycket... en stor siffra!
Kram
Marie

Anonym sa...

Grattis till alla besökare! Jag är en av dom som läser din fina blogg. Ha en trevlig kväll!
Kram Anki

Anonym sa...

Hej!
Även jag grattar till 100 000, och många är vi som kollar in och tittar vad Du gjort för nåt nytt och inspirerande.
Kram Lillemor

Anonym sa...

jag är med :)

Dalatorpet sa...

Ohh grattis till så många besökare!!! klart man vill vara med i en utlottning :-)